Help!

114 2 2
                                    

Hellou! Mä kaipaisin apua uuden tarinan luomisessa. Mulla on paljon ideoita uusiin aiheisiin, mutta en oikein pysty valitsemaan mitä niistä lähtisin luomaan.
Kerroin teille tässä nyt kaksi ideaa:

1. Night school fanfic!
J.C. daughteryn sarjaan perustuva tarina. (Jos et tiedä kirjaa, niin suosittelen lämpimästi!) Mun tarinassa päähenkilö eläisi sivuhenkilönä Allien tarinassa, ja samalla kertoisi omaa tarinaansa. Siinä käytäisiin enemmän läpi mitä on tapahtunut vähän ennen Allien tuloa cimmeriaan, ja sitä aikaa kun he käyvät Cimmeriaa. Siinä avaisin oman näkemyksen mukaan yökoulun historiaa, Nathalien vihaa ja Allien perheen draamaa. (Mm. Christopherin katoamiseen liittyviä asioita ja Lucindan sekä Allien äidin välisiä riitoja)

2.Klaanin kaavaan.
Kertoo nuoresta suomalaisesta tytöstä, joka elää lähellä venäjän rajaa. Tyttö elää erikoisessa yhteisössä, jossa harjoitetaan henki voimia. Tyttö kuuluu voimakkaaseen 15 alkuperäisen ryhmään, mutta ei ole koskaan itse ole oikein kuulunut joukkoon. 15 alkuperäistä on asunut klaanin luona 7 vuotiasta asti, mutta muut tulevat vasta vuosia myöhemmin. Mikä ulkomaailmassa odottaa? Kun on aika astua ovista ulos, niin onko niin hartaasti odotettu unelma, pelkkää painajaista!?

Jos pidit ensimmäisestä enemmän, kommentoi "eka" jos pidit tokasta paina "vote". Oon kiitollinen jos annat mielipiteesi!

Idean siemenetWhere stories live. Discover now