A znovu na jih...

756 83 2
                                    

"Co si o tom myslíš?" zadíval se mi můj bratr pozorně do tváře.
"Upír, Sherlocku, to jako vážně? Nechápu, jak někdo tak racionální a vybíravý co se případů týče, jako jsi ty mohl kdy byť jen uvažovat o tom, že ten mail bude brát vážně." Odpovím s náznakem skepse. Sherlock však k mému údivu myslí své rozhodnutí vážně.
"No tak, Lizzy, když už nic jiného, nadýcháme se čerstvého venkovského vzduchu."
"Zapomínaš bráško, že já na venkově bydlím..." Zamumlám tiše, ale když Sherlock popadne kabát a několika skoky se přesune ke dveřím, co nejrychleji ho následuji.

*ve vlaku*
"Ehm... Sherlocku?" Oslovím bratra, který až doteď zamyšleně koukal z okna do deštivé anglické krajiny.
"Ano?"
"Proč jsi váhal, než jsi mi dovolil jet s tebou? Nejsi přece zrovna vzor zodpovědnosti." Vyslovím nahlas, co mi už tak dlouho vrtá hlavou.
"To kvůli mamce. Zabije nás." Prohlásí s úsměvem.
"Tak proč jsi nakonec souhlasil?" nechápu.
Sherlock mi neodpoví, jen dál zamyšleně sleduje dešťové kapky stékající po zamlženém okénku.

Konečně jsme na místě a Sherlock mi pomůže vystoupit po úzkých schůdcích na nástupiště v malém městečku na západě Sussexu. Tady už na nás čeká muž v hnědém tvídovém obleku.
"Dobrý den, pane Holmesi, jsem tak rád, že-" osloví bratra, jen nás zahlédne.
"Ano ano, já vím." mávne Sherlock rukou.
"Ale teď mi, pane Fergusone, řekněte něco víc o tom vašem prapodivném případě."

Další kapitolka je na světě, prosím, hvězdičkujte, komentujte, a pište připomínky k čemukoli vás napadne (ovšem jestli je zhodnotím jako věcné je pak na mně :)) Dík. Vaše Liz

The Other Holmes Girl- BBC Sherlock FFKde žijí příběhy. Začni objevovat