Черното куче
Той се усмихна докато пиеше кафето си. Беше чудесен поход. Радваше се, че негов приятел му беше предложил да отиде на Hanging Hills в Кънектикът. Не точно първото място, което му хрумна за почивка.
Беше красиво там. Когато приятелят му пристигне утре ще пробват по-тежък терен.
"Хареса ли ти похода?" попита управителката, докато пълнеше чашата му отново.
"Да. Даже имах и малко неочаквана компания." той каза с усмивка.
"Наистина? Мислех, че си единственият достатъчно луд да отиде на поход в дъжда." тя се усмихна."Малко черно куче. Последва ме по пътя нагоре и надолу.". Погледна към управителката. Лицето ѝ беше пребледняло.
"Черно куче?" тя попита. "Това не е на добре."
"Защо пък не?"
"Имаме поговорка тук. Ако човек срещне Черното куче веднъж, нека да е за добро; два пъти - мъка; три пъти - смърт." . Той се засмял."Това е просто поговорка."
"Така каза господин Пинчън. Видя кучето два пъти. Вторият път, когато видя кучето му, приятел, с който се е катерел паднал и срещнал смъртта си. По-късно господин Пинчън решил да изкатери същата планина и умрял. Всички казват, че е видял кучето точно преди да падне."
"Глупости. Беше просто сладко малко животинче." той каза несигурен. Тя просто повдигна рамене и занесе каната с кафе към друг клиент.
Приятелят му пристигнал следващата сутрин и двамата се смели на историята за черното куче. Те започнали да се катерят. На около половината път той видял кучето.
"Ето го." той казал на приятеля си.
В този момент той се подхлъзнал и започнал да пада по хълма. След доста дълго време на опити да се захване за каквото и да е той най-сетне се спрял.
Усети пронизваща болка в крака си. Главата му се въртеше. Той погледна към крака си, който беше извит в странен ъгъл. Трябвало да изпратят екип, за да го заведат до болницата. Там му казали, че кракът му е счупен на две места и, че е имал късмет, защото е можело да бъде много по-зле.
"Това беше наистина странно падане." каза приятелят му малко стреснат.
"Не мислиш, че има нещо общо с кучето, нали?"Той погледна към шината, която стигаше чак до таза му.
"Не знам и не ми се иска особено много да разбера. Следващият път нека да отидем в Колорадо."
Приятелят му се съгласил.