Küçük Kaza

60 0 0
                                    

Babama sinirle arabaya atlayıp yola koyuldum o kadar hızlı gidiyordum ki önüme çıkan çocuğu fark edemedim ve frene zor basıp durdum ama lanet olsun ki çarpmıştım korkuyla indim aşağıya gözlerim dolmaya başladı hemen gittim yanına insanlar koşturarak gelmeye başladılar ah anlamıyorum niye bu kadar meraklılar düşüncelere dalmışken ambulans geldi bir adam bana sesleniyordu. - Hanımefendi sanırım daldınız. -E efendim ? -Diyorum ki çarptığınız beyfendi hastaneye gidiyor. -Tamam. Hemen arabaya binip ambulansı takip ettim nasıl içeri girdiğimi bilmeden hemen doktora koşturdum. -Doktor bey hasta iyimi ? bişi yok demi dalgındım görmedim. Ağlamaya başladım gene of Allah'ım of nasıl bir şeydir şu şehre geldiğim anda bırakmıyor peşimi şansızlık. -Merak etme hanım kızım rahatla ağlama artık ben seni bilgilindirim 50 yaşlarında yanakları sıkılası adam. -Çok teşekkür ederim. dedim ve oturmaya başladım kapıdan 2 tane çocuk bağırarak girdi nolduğunu anlamadan yanımda bitip bana bağırmaya başladı Siyah saçlı yaklaşık 20 yaşlarındaki meteor. -Sen mi çarptın Poyraza? galiba arkadaşlarıydı -Evet çok özür dilerim dalgındım gördüğüm zaman çok geç oldu.dedim ve diğer sarı saçlı ve yeşil gözlü olan da 19 ve 20 aralrındaydı. -Tamam Cenk bırak kızı zaten baksana ağlamış gözleri şişmiş. Adının Cenk öğrendiğim çocuk tamam anlamında başını sallayıp karşıdaki oturağa oturdu. Sarışın meteor gözden kayboldu. Doktor çıkıp Poyraz Söner 'in yakınları. dedi daha yeni adının Poyraz olduğunu öğrendiğim için ayağa fırladım ışık hızıyla doktorun yanına gittim. -Poyraz beyin sadece kolu kırılmış onun yanında üç beş sıyrıkları var fakat 1 gün muşade altında tutmakdan zarar gelmez tekrar geçmiş olsun. Dedi doktor ve içime su serpmişti. -Pardon yanına girebilirmiyiz ? dedim neden dedim bilmiyorum ama görmek istedim birden doktor başını evet anlamında salladı. Arkamı döndüm ve bana sırıtan iki çift meteor gördüm Cenk in gamzesimi vardı ki. -Neden sırıttınız ? Dedim gözlerimi kısıp - Tanımıyorum etmiyorum sadece suçluluk hissedmemek için.dedim ikiside gözleri ile 'he he' bakışı attı. Neyse içeri girdim ve ağzım açık bir şekilde baka kaldım. Bu nasıl bir insandı?
Arkadaşlar ilk defa yazıyorum İnşallah beğenirsiniz

Sana AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin