8.Bölüm

698 41 14
                                    

İvitt yeni bölüm ile ben. Valla hiçç karar veremedim kimin yorumu daha güzel. Bana da 1YAZARINIZ ın hastalığı olan uzun yorum hastalığı bulaştı. Uzun yorum yapın. Multi Seronun küçüklük yirimm.
Haydin iyi okumalarr.

Serenay'ın ağzından :

Sabah yatakta uyandım. Yanımda da Anıl vardı. Nasıl yani bütün gece ben onunla mı uyudum. Ben yataktan hışımla kalktım. Acaba gece bana...
Hayır yapmamıştır di mi? Ben bunları düşünürken Anıl da uyandı.
"Seroo ama ben sana kahvaltı hazırlayacaktım ama sen de kalktıysan birlikte yapalım mı?" Dedi.
Allahım Hilmi ne olur beni kurtar. Her ne kadar sana kızgın olsam da bana yardım et nolur. Hilmiii. Galiba fazla Hilmi yi fazla düşünmüşüm. Anıl elini gözümün önüne doğru salladı. "Haaa tamam hadi hazırlayalım" dedim. Anıl yataktan kalktı elini uzattı. Kendi kendime dayan seroo bak eğer anıl ile iyi anlaşırsan seni dışarı çıkarır tek başına sonra sen de Hilmi ile mutlu olursun diyorum. Umarım Anıl ben hızlı bir şekilde güvenir ya da Hilmi beni çabucak bulur. Dua dan başka çarem yok benim. Anılın elinden tutup mutfağa geldim.

Hilmicem in ağzından :

Serenay a bağırdığımdan beri ortalarda yok. Keşke dilin tutulsaydı da ona bağırmasaydım. Neden eve gelmiyor. Trip için mi yoksa başına bir şey mi geldi. Umarım bana trip için eve gelmemiştir. Belki bir arkadaşında sadece bana kızgın olduğu için kalıyordur. Ya başına bir şey geldiyse ne yaparım ben. Telefonlarıma cevap vermiyor. Merve ise sadece beni teselli ediyordu. Bu kızın hareketleri beni de rahatsız etmeye başlamıştı. Ama serenayımın nereye gittiğini öğrenmek için Merve ye ihtiyacım var. Ona soruyorum ama o fikir geliştirmek yerine sadece susuyor. Garip. Serenayı aramaya başladım. Gittiğim yerlerde yoktu. Ağlamaya başladım. Off yaa Nerede bu kız.

Merve'nin ağzından :

Anıl Serenay ı kaçırmış. Ve ona söylediğim gibi bir eve getirmiş. Tabi bu ev bizim eve çok uzak. Özür dilerim serenay cım bunu Hilmişş için yapmak zorundayım. Hilmi çok üzüldü. O üzüldüğü için ben de üzülüyordum. Ama Hilmi bir süre sonra Serenay ı unutup beni seveceksin.

Serenay ın ağzından :

Anıl ın söylediği her şeyi yapıyordum. Kahvaltımızı hazırlayıp ettik. Şu an ise Anıl ın sevdiği dizilerden birini izliyoruz. Çook sıkıcı bir diziydi. Dizi reklama girdi. Anıl bana döndü beni öptü. Sonra da beni yatırdı. Tişötümü çıkardı. Ama Anıl da fazla oluyor. Hemen kafasına vazoyu geçirdim. Yaa bir şey olursa hem de benim yüzümden. Çok sert vurmuşum ki Anıl şu an kafası kanlı bir şekilde yerde yatıyor. "A-Anıl" dedim. Cevap yok. Ya bir şey olursa yoksa ben ben katil mi oluyorum. Anıl ı hemen sürükleyerek kapının oraya getirdim. Tek şansım taksi çağırmak. Aradım. Bir kaç dakika sonra taksi geldi anıl ı arka koltuğa yatırdım sonra ben de oturdum. Kafasını benim beyaz pantalonuma değdiği için tüm pantalonum kan lekesi olmuştu. Anıl bunu ilk defa istiyorum ki lütfen gözlerini aç lütfen. Hastane ye geldik. (Gideceği yeri söylemedi çaktırmayın zeki taksici assasa) Hastaneye geldik. Anıl ı acile aldılar. Ben de koltuklar a oturmuş ilk defa Anıl a bir şey olacak diye korkuyordum. Allahım sen bana da Anıl a da yardım et yarabbim. Doktor çıktı ..
"Önemli bir şey yok. Fazla darbe almış bu yüzden kanama olmuş ama önemli bir şey yok. Şu an uyuyor yanına gidebilirsiniz. " dedi. Ohh bee. Yanına girdim. Biraz başında bekledim. Bu gün yaşadığım aksiyon bana 3 yıl boyunca yeter. Böyle şeyler düşünürken kafam duvarda uyuya kaldım. Kalktığımda Anılın yanında gördüğüm kişi ile şok oldum...

Biliyorum kısa oldu amma heyecanlı yer burada bitirmem gerekiyordu. Gelecek bölümlerde sırlar çözülebilir. Bu kadar kopy yeter. Uykum geldi. Ben kaçar. Ha bu arada vote ve yorum atmayı unutmayın. Sizleri seviyorum ..

Sen Misin İlacımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin