MULTİ: BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
Hayran Kurguda 268. Sıradayız Sıralamaya girmek bile çok güzel çünkü sadece dün gece 300 küsürdü yani hepinize teşekkür ediyorum. Size bol Atarlı Mullingar Çocuğu Neil'li okumalar snsnshshdjsjs
-------------------------------------
Tommo: Niall (15.17)
Tommo: Angela deli gibi ağlıyor (15.17)
Tommo: Kendini öldüreceğini falan söylüyor (15.18)
Ben: Öldürebilir, umurumda değil Louis. (15.18)
Tommo: Umurunda olduğunu biliyorum gerizekalı. Hatta şu an seninde ağladığını biliyorum (15.18)
Ben: Anlamıyorsun (15.18)
Tommo: Neyi??? (15.19)
Ben: 2 yıl önce konserden ağlayarak çıkan bir kıza aşık olup, 2 yıl sonra tesadüfen o kızı bir grupta bulmayı ve üstüne üstlük zorluklarla kendini ona kanıtlayıp onu seninle çıkmaya ikna ettikten sonra salağın birinin gelip onu benden almasını anlamıyorsun Louis (15.23)
Tommo: Niall bunu sen de anlamıyorsun (15.23)
Ben: Neyi? (15.23)
Tommo: Onların çıkmadığını (15.24)
Ben: Lütfen Louis. Aynı şeyleri duymak istemiyorum (15.24)
Tommo: Onların çıktığı fikrine nerden kapıldın beyinsiz? (15.24)
Ben: Harry'nin telefonundaki Angela'yla yazışmalarını okudum (15.24)
Tommo: Peki onlar arkadaş olamazlar mı yani? BFF türünden? (15.25)
Ben: Harry diyor ki Hala favorin ben miyim? Ve Angela cevap veriyor: Evet hâlâ favorim sensin. Ve birbirlerine kalp koyuyorlar! Bu nasıl BFF?! (15.25)
Ben: Birbirlerine özel lakap bile bulmuşlar (15.25)
Tommo: Niall bunu her arkadaş yapıyor (15.26)
Ben: Angela ve Harry, ben ve Angela'dan daha çok çift gibi duruyor! Yani biz daha önce Angela ile hiç böyle konuşmalar yaşamadık ki! Kalpler falan (15.27)
Tommo: Belki de sorun sendedir Niall? Ne olursa olsun Angela bir kız ve bunları yapmak onun doğasında var (15.27)
Ben: Louis bunları daha fazla konuşmayacağım. Angela beni kullandı ve ben ondan ayrıldım. Biz bittik tamam mı? Üsteleme. (15.28)
Tommo: Niall beni dinlemek zorundasın. Gerçeklerden kaçmaya çalışıyorsun ama kabullenemiyorsun. Kabullenemediğin şey ne? (15.29)
Ben: Başımı ağrıtıyorsun Louis.
*Bu kullanıcıyı engellediniz. Bu kullanıcı artık size mesaj atamayacak.*
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Payno: Niall herkesi engelleme (15.33)
Payno: Ben şimdi seni bi engellerim kalırsın ortada göt gibi (15.33)
Ben: Liam üzerime gelmenizi istemiyorum. Sadece biraz yalnız kalıp kafamı toplamalıyım. Neden beni birkaç saatliğine yalnız bırakmıyorsunuz? (15.34)
Payno: Çünkü seni önemsiyoruz? (15.34)
Ben: Eğer beni önemseseydiniz burada olurdunuz (15.34)
Payno: O halde aç kapıyı geliyoruz (15.35)
Ben: Ne? (15.35)
Payno: Yoldayız, evine geliyoruz ve Angela da yanımda. Yani içki şişelerini kaldır gerizekalı. Angela, sevgilisini alkolik olarak tanımamalı. (15.36)
Ben: İyi de Harry alkolik değil ki? (15.37)
Payno: Niall, şu an onların sadece arkadaş olarak bunları yazdığını düşün ve adam akıllı kafanı topla ve sakinleş. Biz bir cafeye gidelim sen de o zamana kadar toparlan (15.38)
Ben: Angela ile 1 hafta boyunca konuşmadık. Ben ona birşey oldu diye ağlarken o Harry ile flört ediyordu. Sakinleşmem mümkün değil. (15.38)
Payno: Niall onlar sana sürpriz yapmak için hazırlanırken sen şu an bencillik ediyorsun. O ikisi yalnızca sana bir sürpriz doğum günü hazırlamaya çalışıyordu (15.38)
Ben: O halde neden Angela doğum günüme gelmedi??? (15.39)
Payno: Angela zaten doğum günündeydi salak. Hatta sabah dekorasyon yapılırken biz muhabbet etmiştik. Ama annen gelince Angela streslenmek istemediği için sana gözükmedi (15.40)
Ben: Liam sana güveniyorum. (15.41)
Payno: Sonunda! (15.41)
Ben: Ama Angela ve Harry'e ve aralarındaki her neyse işte ona güvenmiyorum (15.41)
Payno: 1 saat sonra evindeyiz. (15.41)
Ben: Ah, Liam hayır!
*Bu kullanıcıya mesaj atmanız engellenmiştir.*
Ben: Bravo yani dediğini yaptın beni engelledin göt gibi kaldım ben burda
*Bu kullanıcıya mesaj atmanız engellenmiştir.*
Ben: Tebrikler Payno
*Bu kullanıcıya mesaj atmanız engellenmiştir.*
Payno: Çok konuşmada git duş falan al etrafı toparla (15.44)
Ben: Hey! (15.44)
Ben: Eve kimseyi getirme!
*Bu kullanıcıya mesaj atmanız engellenmiştir.*
Ben: Çok güzel ya bravo yani ben düzgün bi aşk acısı bile çekemeyecek miyim?
*Bu kullanıcıya mesaj atmanız engellenmiştir.*
Ben: Napıyım duşa falan gireyim ben o zaman
*Bu kullanıcıya mesaj atmanız engellenmiştir.*
Ben: Tamam hadi görüşürüz
*Bu kullanıcıya mesaj atmanız engellenmiştir.
----------------------------------
#Çılgın1DÜyeleriEngelDüğmesiniCoşturuyor
#NiallHoran22YaşındaAnormalBirErgenOldu
#AtarlıMullingarÇocuğuNeilHoron
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whatsapp (Niall Horan)
FanfictionBen: Ve Angela (02.45) Ben: Sana şimdiden ufak bir uyarı (02.45) Ben: Seni yanımda tutacağım yani umarım kalbin yeteri kadar güçlüdür (02.45) *~Tüm hakları @begum_yilmazh hesabına aittir. Başka bir sitede veya hesapta görenler bana haber versin lütf...