Öncelikle merhaba röportajıma katıldığınız için teşekkür ederim.Bize kendinizden bahseder misiniz?
MrsVBO; merhaba,rica ederim:) ben beyza yıldırım,16 yaşındayım okumayı yazmayı söylemeyi ve dinlemeyi çok severim kitap yazmak ve müzik yapmak en büyük hobilerim arasında (aynı zamanda bir seksendört fanıyım :) ) en sevdiğim renk mor türkçe şarkılardan hoşlanırım.
İlgi alanlarınız oldukça güzelmiş.Biraz kitaba yönelelim isterseniz.. Kitabınızdan bahseder misiniz bize?
MrsVBO;Kitabım Aşk hikayesi birbirini deli gibi seven iki gencin hikayesini bu yolda çektikleri zorlukları ama birbirinden hicbirzaman eksilmeyen büyük asklarini anlatiyor...Tuna ve Feyza...ikiside müzisyen...Müzik alanında çalışıyorlar birbirlerinden sonra ikinci tutkunları müzik :)
Müzik dinlemeyi sizde çok seviyorsunuz anladığım kadarıyla.Dinlemekten bıkmadığınız şarkı nedir?
MrsVBO; Müziği ciddi anlamda seviyorum ve ilerki hayatımda bunu iş ve meslek edinmek istiyorum...dinlemekten bikmadigim şarkılar listesinde başı Seksendört şarkıları cekiyor...Ama tek bi sarki olarak soracak olursaniz kesinlikle 'ölürüm Hasretinle' derim...2005te nasılsa 2015 ve gelecek zamanlar için de yeri aynıdır benim için. ^-^
Müzik zevkinizi çok beğendim.Peki kitabınızdan hoşunuza giden bir kısmı alıntı yapabilir misiniz?
MrsVBO;Tunanin yoğun bakimdayken kalbi durduğu andı sanırım beni hem yazarken hemde okurken çok etkilemis ve zorlamisti.
Alıntı kısmı;Tekrar tutmak için yeltenen doktoru itip kalp masajı yapmaya başladım gözüm hicbirseyi görmüyordu...ne yaptığımı bilmiyordum Ben: Hayır! Hayır ölmezsin! Beni birakamazsin! Tuna! Uyan sevgilim uyan geri dön! En son geri getirebilecegimi düşünüp dudaklarıyla dudaklarımı birleştirdim...bu sefer soğuk dudaklarını öpüyordum...ama yüreği hala sıcaktı...Ben: nolur uyan aşkım beni bırakma nolur tuna lütfen çok çaresizim gitme aşkım gitme!Doktor en sonunda guvenliklerle birlikte beni dışarı çıkarttıErdem: feyza ne yaptın sen?Ben: erdem...Tuna Öldü. Serter: ne?Merve: Hayır ya hayır allah kahretsinOkan: tunaaa biz şimdi sensiz ne yapacağız abi var mıydı böyle bırakıp gitmek? Erdem: nasıl yani Feyza nasıl!? Ben: beni bıraktı...gitti...Tuna gitti...aşkım kalbimide alıp gitti...bırakın beni...benim yaşamaya hakkım yok!Merve: dur feyza dur!Yan taraftaki pansuman odasındaki masasının üzerinden neşteri alıp boğazıma dayadim... gözüm kararmisti...Artık bu dünyaya ait değildim ben...yaşamaya hakkım yok benim...içimdeki acıyı susturmam lazım.geliyorum aşkım.yanina geliyorum...
Oldukça duygusal bir alıntı oldu doğrusu.Peki okuyucularının tepkisi ne oldu?
MrsVBO;Yaşadığım yerde ne yiyip ne içtiğimi sordular :D bazı yerler çok cesaret istiyor çünkü hani kolay kolay yazilamayacak yerler tabiki kurgu olarak begendiler ancak baya üzücü oldugunu okurken aglayanlarin olduğunu ben olsaydım? Diyenlerin olduğunu gördüm bu mutluluk verici bir yazar için
Okuyucular demişken.. son olarak, okuyucularına söylemek istediğin birşeyler var mı? onlar ne gibi bir yer kaplıyorlar senin için?
MrsVBO; Ilk önce şunu söylemek isterim nasil 'çok Aşık' benim çocuğum gibiyse onunla mutlu olup onunla uzuluyor onunla sevinip onunla ağlıyor koruyor kolluyor sahipleniyorsam bunun büyük bi kisminda okuyuculariminda rolu var...onları çok seviyorum iyiki varlar Mrs&Mr.velibaşoğulları ;) hepsini çok çok seviyorum beni bizi feyza ve tunanın tutkulu aşklarını takip etmeye devam etsinler onlar olmasa bir hiçiz! :)
Röportajıma katıldığınız için teşekkürler :)
Feyza ve Tuna'nın aşkını okumak isteyenler buyrun link; https://www.wattpad.com/story/30780483-%E2%99%A5~%C3%A7ok-a%C5%9F%C4%B1k~%E2%99%A5
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Röportajları
RandomTanınmamış yazarlarla yapılan röportajlar :) Sizde kitabımızda yer almak isterseniz,mesajınızı bekliyoruz:)