" Abang !! Stop !!! " Suara Puan Hyemi kdengaran di seluruh rumah
" Apa abang buat nieyh ?!?!?! Anak2 kita tak brsalah bang !!! "
" Klau kau tak nak aq pkul bebudak nieyh lagy , lebeyh baik kau bagi aq duit !! Aq nak duit !!! " giliran En Il Woo meninggikan suara
" Saya tgh x de duit nieyh bang .. Dh brape hari kedai kita tak de pelanggan .. sume duit saya dah guna ntuk bayar sewa kedai .. "
" Aq x kira !! Bagi aq duit skrg jugak !! Kalau tak .. "
En Il Woo terus menarik rmbut anak perempuannya Jieqiong ..
" Makk .. Tolong pinky makk !!! " Suara jieqiong atau pon nama manjanya pinky mnjerit mminta tolong mnyebabkan Puan Hyemi panik .. Puan Hyemi dgn segera mnuju ke dapur bagi mngambil alat ntuk mmpertahankan diri ..
Smentara itu di dalam bilik pinky..
" Mana semua duit tabungan kau ?!?! "
" Ayahh .. Pink-pinky nak smpan duit nieyh .. Pinky nak buat smbung blajar .. "
" Sambung blajar ? Kau nak mati ke ??? Ha ?!?! Bler aq mntak duit tuh , bagi jek lahhh !!! Susah sgt ke ?!!?!?!?! " En Il Woo menengking Pinky
" Tapi ayah .. "
Belum sempat Pinky menjawab , En Il Woo menampar Pinky sekuat hatinya
" ANAK TAK GUNA !!! " Suara En Il Woo meninggi .. Dgn segera , dye mencari tabung anaknya di sekitar bilik ..
Puan Hyemi naik ke tingkat atas rumah secara prlahan2 , agar suaminya tidak menyedari kehadirannya .. Sampai sahaja dia di bilik Jieqiong , Puan Hyemi memanggil perlahan suaminya .." Abang .. maafkan saya .. "
Walaupun perlahan , namun suara Puan Hyemi dapat didengari oleh suaminya .. Lantas suaminya menoleh kebelakang .. Seraya dgn itu , pandangan En Il Woo gelap ..
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Vote ( ✔ ) Comment ( ✔ ) Follow ( ✔ )
YOU ARE READING
Killer [ COMPLETED ]
Mystery / ThrillerTzuyu ( Twice ) Jennie ( Blackpink ) Pinky ( I.O.I ) V ( BTS ) S.Coups ( Seventeen ) Jung Ill Woo Park Hye Mi