Kızlar Gecesi Vay Anasını

5.9K 387 19
                                    

Gece
Sabah uyandığım da erken kalktımı anladım ah man kafalı ben staj yok bugün ne yapsak ki kızlarla hah buldum Kızlar Gecesi hemen banyoya gidip rutin işlerimi hallettim ve hemen üzerimi değiştirmeden aşağıya indim ve elime tencere kapaklarini alip birbirine vurmaya başkadım "Pek sevgili Ruhsuz Kızlar Çetesi Uyanın " diye bağırmayz pardon böğürmeye başladım ve evet karşım da 3 adet sinirli sıfat " ne oluyo kızim " dedi yildiz "kuslar daha pokunu yemeden des dur ... 1dk ya bu laf öyle mi söyleniyodu aman neyse ben dediyem doğrudur" dedi hayal "ne oluyo lan !" diye bağırdı defne " Yeeeteeerrr kızlar kızlar gecesi yapicaz avm icin hazirliklar başlasın marş marş" diye bağırdım hepsi onyladılar ve odalarına çıkıp giyinmeye başladılar ben daha giyinmedim ki hemen odama koşarak üzerimi değiştirdim ve saçımı da yapip aşağıya indim kızlar hazırdı "haydin giding gızlar" dedi hayal hepimiz acaba bu kızı kim sikti diye bakıyoz ama yok bulamiyoruz "yarişş motorları hazırlayın" dedi hayal hepimiz dışarıya çıkıp motorlarımıza atladık ve aynı anda gaza kökledil ama bir şey fark ettim bizim evin önünde takım elbiseli herifler vardı neyse yakında kokusu çıkar ve AVM yolcuları kalmasın hemen mağzalara dalış yaptık herkez bir şeyler beğenip kabinlere girdi bende girdim ve dışarıya çıktığimizda neredeyse her kez bize bakıyo vay biz neymişiz amk defne siyah mini bir elbise gimiş süper olmuş hayal gece mavisi göğüs dekolteli mini bir elbise yıldız bordo sırt dekolteli mini bir elbise ve ben de siyah ve kızrmızı çizgili hem sırt hemde etek yırtmaçlı süpermiyiz neyiz hıh galiba Evettt ... AVM den çıkıp motorlara atladık gazı kökledik ve evdeyizz hemen odalarımıza çıkıp giyindik saçlar da tamam ve son olarak "kızlar silahlar , çakılar alındı mı ne olur ne olmaz" dedim "alındı " dedi hepsi ve tek arabayla yola çıktık bara geldik ve içeriye giriş yaptık burada ki her kez bizi tanır ve bu konu da derinden ilgilenirler Biz kızlarla her zaman ki yerimize oturduk ve ben şok anılın bura da ne işi var ya kızların yüzü de şaşkındi "kizlar ne oldu " dedim her kez bize patronların ismini söyledi ve biz cidden şok aq ne oluyo kadere bak mustafa sandalın şarkı çalıyo cidden kadere bak biz kızlarla kafamızla selam verdik sonra ayağı kalkıp dans etmeye başladık yerimiz de sonra oturalım dedi ki oturamadık arkadan bir ses "Ruhsuz Kızlar Çetesi " diye bir herif böğrdü "kızlar sihlar çıkarın" dedim sessizce biz silahları çikarip alttan tuttuk "Bizin ne oldu " dedik adamlar karşimiza geldiler " bizimle geliyosunuz " dedi dev gibi olan " Gemezsek" dedik "getirtiriz" dediler kızlara silahlarını çıkartmaları icin hareket çektim (:D ilahi ben) sonra kızlar silahları adamlara tuttu tabi bende herkez dışarıya kaçmaya başladı bir tek patronlar burdaydılar ne oluyo lan bir anda gülmeye başladılar adamlar da öyle " ne oluyo lan " dedik heo bir ağizdan adamlari gonderdi bizin sevgili! Patronlarımiz "evet kızlar sınavdan geçtinizi bizim gelib adayımızsınız hayı demeyim çünkü sormuyoruz" dedi benim ki annegggg bunlar mafya omey Allah ......

Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum ve kurban bayramınızı şimdiden kutluyorum :)
Kısa oldu kusura bakmayın ....

Patronlar multimediya (böyle mi yazılıyo ;))

RUHSUZ KIZLAR ÇETESİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin