Sırtının ağrısına uyandığında etrafına bakındı.Ancak perdelerden sızan ay ışığını görünce gece olduğunu anlayabildi.Battaniyenin altındaydı ve yatak cidden rahattı.Seungri karnında ağır bir şey hissetti.Sol elini karnına götürüp sıcak bir tenle karşılaşınca acısını arttırmamak için yavaşça yana döndü ve uyuyan Jiyong'la karşılaştı.
Yani onun odasındayım.
Yatağı desek daha doğru.
O anda üzerindeki kapüşonluyu ve eşofmanı farketti.Jiyong'un oldukları belliydi.
Bekle.
Üstümü mü değiştirdi???
Telaş yapmayı erteleyip onun yüzüne baktı.Alnındaki saçları dağılmış, ağzı hafif açıktı.
Bir insan nasıl bu kadar güzel olabilir?
Bu ona bu kadar yakın olup, utanıp sıkılmadan istediği kadar bakabilme fırsatını bulduğu ilk andı.Ellerini yüzüne götürüp yavaşça dokunduğunda sırıttı.
Bu cidden iyi hissettiriyor.
''Uyandın mı?''
Yavaşça kafasını salladı.Elini çekmek üzereyken Jiyong elini yakalayıp onu kendine doğru çekti ve ellerine beline doladı.
''Nasıl hissediyorsun?'' Başı Seungri'nin başının üzerindeydi.
''Biraz ağrıyor ama sorun yok.'' Kelimelere konsantre olamıyordu.Şu an tek odaklandığı şey ne kadar yakın olduklarıydı.
''Biraz daha uyuyalım.''
******
Tekrar uyandığında odanın aydınlandığını farketti.Yana dönünce ona doğru kıvrılmış Jiyong'la karşılaştı.Hafif gülümsedikten sonra yatağa oturup saate baktı.
10.17
Bugün okul yok mu?
Her neyse.
Aniden kapı çaldı.
''Jiyong?'' tekrar çaldı ve açıldı.
Seungri hemen tekrar yatıp gözlerini kapattı.İçeri kim girdiyse ona sırtı dönüktü.
''Jiyong?'' kadın bu sefer fısıldadı.
Seungri uyanması için onu hafifçe itti ve sırtı dönük olsa da işe yaradığını anlamıştı çünkü hareket etmeye başladı.
''Günaydın tatlım.''
''Günaydın.''
''Artık uyanın, okulu aradım sorun yok.Kahvaltı da yarım saate hazır olur.Ben çıkıyorum sonra konuşuruz.'' kadın fısıldadıktan sonra kapının kapandığını duydu.Gözlerini açıp rahat bir nefes aldı.
''Sen uyanık mıydın?'' Sırıtan Jiyong'a baktı.
''Günaydın.'' gülümseyip tekrar yatağa oturdu.
''Nasıl hissediyorsun? Dün beni cidden korkuttun.''
''Daha iyiyim.Ve...teşekkür ederim.''
Birbirlerine bakıp sırıtmaya engel olamadılar.
''Kahvaltıya inmeliyiz.İstersen duş alabilirsin.''
Seungri başıyla onaylayıp banyoya yöneldi.Sıcak su onu biraz rahatlatmıştı, en azından sırtındaki ağrı dayanılabilir bir haldeydi.Jiyong'un duş jelini kullandığında sırıtmaya engel olamadı.Beline bir havlu bağlayıp duştan çıktı ve aynada kendine baktı.Şimdi ne yapacaktı? Burada kalması söz konusu bile olamazdı.Düşünmek için fazla yorgun hissediyordu.Bir süreliğine Daesung'la kalıp kafasını toplamaya karar verdiğinde aniden Jiyong kapıyı çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love is...
Fanfictionİlk farkettiğinde 17 yaşındaydı. Dünyası yavaş yavaş parçalanmaya başladığında, Artık kimseye ait hissetmediğinde 17 yaşındaydı. Seungri bir daha asla değişemeyeceğini anladığında henüz on yedisindeydi.