Ak sa môžem predstaviť, volám sa Dada, chodím na strednú, mám dlhé, bledé vlasy, zelené oči a k tomu som dostala ešte pár pošahaných kamarátok. Čo si človek viac môže priať. Ale späť k veci. Chcem vám niečo porozprávať. Príbeh o mne a mojej veľkej láske. Však, posúďte sami, či vás zaujal.
I see the real you, even if you don't, I do. If you're the one, the on to run, I'll be the one, the one you run to. I see the real you, even...
"Au!" zvolala som, keď som nie veľmi mäkko dopadla na môj zadok, ktorý sa zrazu ocitol na zemi. 'What? Čo sa stalo?' prechádzalo mi hlavou. Pozrela som hore a tam vidím, ako inak, strašne veľké prd, lebo mi slnko svieti do očí. Zakryla som si ich rukou a uvidela som ako sa nadomnou skláňa nejaký chalan. Jediné, čo som z neho videla boli tmavé vlasy.
Prihováral sa mi. Vytrhla som si sluchátka z uší a spýtala sa: "Čo?" Zasmial sa. "Si v poriadku?" zopakoval. "Udrela si sa moc? Prepáč mi to. Nepozeral som sa kam idem, absolútne som nevnímal."
"To je v poriadku, aj mne sa to občas stáva. Ale aby som ti odpovedala. Môžeš mi pomôcť dvihnúť sa a potom ti poviem." Pomohol a ja som mohla skontrolovať všetky škody, napáchané na mojom tele a milovaných rifliach.
"Zdá sa, že je všetko v poriadku," hovorila som popritom, ako som si oprašovala rifle. "Trošku to bolí, ale to zachvíľu prejde." Usmiala som sa nad jeho strápeným výrazom.
"Fakt mi to je ľúto, toto som nechcel. Ako to môžem odčiniť?" bolo na ňom vidno, že to myslí vážne.
"Už som ti povedala, že je to v poriadku, ale ak na tom trváš, bolo by pekné vedieť tvoje meno," odpovedala som mu a konečne som sa na neho pozrela poriadne.Mal tmavohnedé vlasy, šedé oči, hranatú bradu a na nej niekoľkodňové strnisko. Dokopy to vyzeralo úžasne. A ten jeho kajúcny výraz. Chcelo sa mi usmiať ešte viac a uchlácholiť ho, ale nespravila som to.
Na sebe mal čierne tričko, ktoré mu veľmi dobre rysovalo plecia, pohodlné, tmavé rifle a na nohách topánky, ktoré vyzerali, akoby ich teraz vytiahol z krabice. V ruke držal bundu a sluchátka s mobilom. Asi preto ju zrazil.
Toto rýchle zhodnotenie ju presvedčilo, že vážne chce vedieť jeho meno.
"Volám sa..."
Hope u like a new story ;)
T