Vakáció/1

4.5K 230 2
                                    

Sziasztok! Péntek este az Álmaim pasija elérte az 1000(!!!!!!) megtekintést, amit nagyon szépen köszönök mindenkinek, aki valaha is beleolvasott a sztorimba :)
Szóval KÖSZÖNÖM :D
Ez pedig itt a Vakáció első része, amihez jó szórakozást kívánok :* Remélem tetszeni fog <3

Vakáció/1

Még most sem hiszem el... Coltonnal befejeztük a 11. osztályt, ráadársul szinte kiváló bizonyítvánnyal, és most ezt ünnepeljük... Hawaii felé tartva.
Csak mi ketten. Senki más. Se George, se Colton szülei... se szabályok.
Olyan szabadnak érzem magam.

A repülőút nem volt túl hosszú, de így is volt elég időm szundizni egy keveset.
A taxiban ülve, úton a szállodába, csak egy kérdés kavargott a fejemben, melynek, tulajdonképpen, semmi köze nem volt a nyaraláshoz.
Egy év múlva ilyenkor már vége... vége a sulinak és kikerülünk a nagybetűs életbe.
Munka, felelősség... én ezt nem akarom.
Mi van, ha Coltonnal már nem lesz időnk egymásra? Azt nem bírnám elviselni...

- Hmmm?- térített vissza elmélkedésemből egy jól ismert hang.

- Mi hmmm?- fordultam felé, elkapva tekintetemet a tájtól.

- Csak azt kérdeztem, hogy mit szeretnél ma csinálni?- arcára huncut mosoly húzódott.

- Nem tudom- kezdtem, elnyújtva az utolsó szótagot. Közelebb húzódtam hozzá, fejemet a vállára hajtottam és átöleltem a karját- Csak pihenni van kedvem.

Ő megértően bólintott egyet.

- Majd lemegyünk a partra?

- Persze- kuncogtam halkan- Még úgysem láttalak fürdőgatyában.

- Annyira nem vagyok nagy szám- nevetett fel.

- Persze- ironizáltam- Mondd ezt a kockáidnak- azzal picit megböktem a hasát.

- Szeretlek, Rachel- suttogta a fülembe.

- Én is.

Romi pillanatunkat a taxis határozott, várakozó köhintése zavarta meg. Megérkeztünk! Kiszálltunk a kocsiból, elővettünk a csomagjainkat, majd a hotel felé vettük az irányt.
Mrs. Terro minden követ megmozgatott annak érdekében, hogy az itteni legelitebb helyen lakhassunk ezen a héten. Köszönjük Colton anyukája!
Megálltunk a recepciónál, ahol az asztalnál ülő nő elég észrevehetően megbámulta Coltont, miközben a kezével mutatta, hogy minutumokon belül leteszi a fülén csüggő telefont.
Miután ez megtörtént, kapkodva felénk fordult és hatalmas műmosollyal az arcán érdeklődött a foglalásunkról.

- Terro néven van- szólalt meg Colton, kissé szűkszavúan.

- Megtaláltam!- ujjongott a nő, majd a pultra helyezett egy kulcsot- A lakosztályuk a 3. emeleten van, a 10-es szám alatt.

Miután az összes bőröndünket felvittük és pár dolgot kipakoltunk szétnéztem a szobában. Most először vettem jobban szemügyre a helyiséget.
A falak halvány barnák voltak és képek lógtak rajtuk, melyek szebbnél szebben ábrázolták a tájat.
A padlót mindenütt fehér, puha szőnyeg borította, melyen élvezet volt járkálni.
A szobában lévő bútorzat nagyrésze világos barna színben pompázott, köztük a hatalmas, hívogató ágy, és az óriási ruhásszekrény is.
A fürdő... közepén egy elég nagy káddal és egyéb alap felszerelésekkel, gyönyörű volt. Szinte kedvet kaptam ahhoz, hogy több órán át áztassam magam a forró vízben fekve. Majd egyszer... még rengeteg időnk van.
A lakosztálynak volt erkélye is, mely a tengerre nézett, éreztem az illatát, a szellő lágy fújdogálását. Olyan idilli volt.
Mikor már a helyiség minden szegletét bejártam és meguntam az ide-oda sétálást, egy sóhaj közepette dőltem le az ágyra.

Álmaim pasija [befejezett]Место, где живут истории. Откройте их для себя