Bölüm 24

574 47 27
                                    

Şuan hazırlanıyorum . Neden mi ? Üzerinden iki gün geçti . Hilmicem ile o konuları konuşalı iki gün geçti . Dar deri eteğimin fermuarını çekemeyince kendime küfür ettim .

Kilo almışım !

Nutellayı bu kadar çok yersen olacağı bu Serenay , aferin ! Başka bir etek seçtim , yine siyah yine dar . Bu sefer zor olsa da sığdım içine ve stiletto ayakkabılarımı giydim . Son bir kez kendime baktım . Yine süperim !

Taksi çevirip verdiği adrese gitmeye başladım . Tabii ki intikamımı alacağım . Hem Duygu'dan hem Hilmi'den hem Zeynep'den  ! Nasıl olacağını hepiniz göreceksiniz .

Dediği yere gelince havalıca aşağı indim . Masayı ayırtmış kendisi kahve içiyordu . Saçlarımı arkama atıp yine havalı havalı yürümeye devam ettim . Masaya gelince çantamı masaya koydum .

"Ooo Serenay hanım gelmişsiniz !"

"Ben siz miyim ? Asla verdiğim sözleri unutmam ! Geleceğim dedim , geldim ." Dedim gülerek .
Kendime de kahve söyleyip yerime yerleştim .

"Ee Serenay düşündün mü ? " dedi ukalaca sırıtarak .

"Düşündüm . Sevgili olarak devam edelim ." Dedim . Zafer gülümsemesi ile yanıma geldi ve bana sarıldı . Karşılık vermememe bozulsa da belli etmedi .

"Eh o zaman annemlere haberi verelim ." Dedi kafamı sallayarak onayladım . Zan magazinden haberleri olmuştur ama yine de haber veriyoruz .
Zaten nişanlıyız ve galiba öyle devam edecektik . Ben pek yüzüğü çıkartmadım ama yine de hatırlatayım .

"Bu akşam burada olurlarmış . Akşama da yemek yiyip konuşurmuşuz . " dedi kafamla onayladım ve masadan kalktım .

"Ilk sizin eve gidelim . Sonra ben elbise olayını hallederiz ." Dedim kafasıyla onayladı . Eve giderken Duygu'ya mesaj çektim .

"Bende senin tahmin edemeyeceğin kadar büyük bir cesaret var . İnanmazsan Hilmi'lerin evine gel ."

Mesajı yollayıp sırıtmaya başladım . Zaten beş dakikaya evde olurduk . Bundan sonra Hilmi ve Duygu'dan özellikle Duygu'dan intikamımı alacağım . Bu güne kadar sustuğum yeterli .

Eve gelince kapının önünde Duygu'yu gördüm . Telaşla yanımıza geliyor . Hilmicem'in koluna girip eve doğru yürümeye başladık . Çok seviyorum şu kızın endişeli halini !

"Hilmicem !" Dedi bağırarak . Hilmicem ise seslice nefes verdi . Herkes bıktı bu kızdan !

"Ne var yine Duygu ." Dedi Hilmicem .

"Sen ne kadar s*rtük bir kızmışsın be ? N'oldu yine kollarındasın ? Nerede senin onurun paçoz ? Benim oğlumun babasıyla Flört etmeye utanmıyor musun pislik şey ? "

"Bir kere s*rüklük değil ya da flörtleşme . Bak biz nişanlıyız . Asıl senin yaptığına denir s*rtüklük ! Iki günde yatağa atmış seni ! Ama ben senin gibi onursuz değilim merak etme !" Dedim ve Hilmicem'in peşinden yürümeye devam ettim .
Yanından geçerken

"Çocuğunu babasız büyütürken yardım istersen bildiğim çok psikolog var !" Dedim . Bu kız gerçekten korkulacak bir tip , kabul ediyorum . Ama ben de kendimi ezdiremem .

" Göreceksiniz ! İkinizi de rezil edeceğim . Sizi bitireceğim ." Diye diye gitti . Ama bu manyaktan korkulur . Yani evet korkmaz gibi gösterdim kendimi ama giderken çok sinirliydi .
Bunları düşünerek eve girdim . Hizmetlilere yapmaları gereken yemekleri söylemeye başladım .
Hep bunu hayal ederdim . Hep Hilmicem ile sevgili olup bunları yapmayı .

"Peki Serenay hanım başka isteğiniz ?"

"Bir de sarma yaparsak güzel olur ." Dedim ve gelen modacıların yanına ilerledim . Bir Sürü elbise ile buraya geliyorlar .

"Siz beyaz ve sade elbiseleri ayırın geliyorum !" Dedim ve Hilmicem'in yanına gitmeye başladım . Anne ve babasının odasını hazırlatıyor o da . Yani hep meşgulüz !

"Annemler gelince nasıl barıştık diyeceğiz ?"

"Ne bileyim özür diledim affettin !"

"Annenlerin gözünde böyle gözükmek istemiyorum !"

"Of Serenay meşgulüm bul birşey !" Dedi .

"Hem zaten gerçekten gelinleri olmayacaksın ki . Bir ay sonra seni hiç görmeyecekler !" Diye de laf soktu .

"Ha-haklısın ." Dedim ben onların gelinleri olamayacağım . Sıkıntıyla geri kıyafetlerin yanına gelip rastgele birini seçtim . Beyaz sade bir elbise . Altına da ona uygun ayakkabı giyip saçlarımı hafif kabarttım .

Aşağı indiğimde Zerrin teyzeler gelmişti . Hemen sarıldık . Zeynep bana pis bakışlar yolladı . Şu kız ne gıcıkmış ya !

Masaya gelince tam oluracaktık ki bir ses geldi .

"Durun Zerrin hanım ! Ben oğlunuzdan hamileyim !"

Kusursuz Aşk (hilser)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin