Capirolul 5-Sentimente nedeslusite
*Katherine's POV *
Peste o junatate de ora am ajuns la locul de repetitii al baietilor. Era o cladire in stil victorian, obisnuite pentru partea aceea a Londrei, insa in interior era mobilata foarte modern. O doamna de la recrptie ne-a zambit intrebandu-ne cu ce ne poate ajuta.
-Buna. Am dori sa mergem in sala de repetitie a celor de la One Direction.
Cand Leah a auzit ce am zis, a cascat ochii la mine. Buzele i se deschisesra insa receptionista i-o lua inainte.
-Voi sunteti Leah si Kat, nu? Urmati-ma.
Ne-a dus la etajul al doilea. Cand am ajuns acolo muzica lor enervanta se auzea super tare in boxe...inca nu ma acomodasem cu melodiile lor, si tot ma enervau. Leah era nerabdatoare langa mine ca un copilas mic. Cand am deschis usa, cinci perechi de ochi s-au indreptat spre noi. Zayn se intoarse spre Louis si Harry chicotind impreuna iar Niall se apropie spre noi, Liam stand intr-un colt retras.
-Baieti, ele sunt Kat si Leah, de care v-am povestit in aceasta dimineata. spuse Niall aratand spre noi.
-Dumnezeule mare, sunteti One Direction! Pot sa fac poze cu voi? intreba super entuziasmata Leah
-Scuzati-o, asa face ea cam mereu. m-am scuzat eu in numele ei
-Nicio problema. Deci tu esti celebra Kat care I-a furat inima lui Niall? intreba cretul cu un zambet jucaus pe fata
La auzul spuselor lui, m-am inrosit instant, observand cu coada ochiului cum obrajii lui Niall se inrosisera si ei. Chiar il placeam pe acest baiat? Nici eu nu stiam foarte bine, insa daca nu ieseam cu el nu aveam cum sa imi dau seama de sentimentele mele si cred ca nici el de ale lui.
Dupa ore de vorbit non-stop despre pasiunile noastre, lucrurile preferate si alte lucruri amuzante, in fine, dupa ce ne-am cunoscut unii pe altii mai bine, m-am ridicat si m-am dus spre Niall.
-Da. am spus eu
-Da ce? intreba el foarte nedumerit.
-Da, mi-ar place sa ies cu tine.
-Mergem?
-Nu asa, trebuie sa ma aranjez, nu? am intrebat eu pe un ton jucaus.
-Of, bine, vin sa te iau la opt. Sa fii gata!
-Asa am sa fac.
Am luat-o de mana pe Leah si am plecat spre hotel. Aveam in plan ca totul sa fie perfect, asa ca de cum am intrat pe usa am inceput sa ma pregatesc.
CITEȘTI
Complicated Love (1D Fan Fic)
Fanfiction"Hate is only the beginning of a love story"-Katherine Pierce