Selam lafı uzatmicam. Ben Aris .Süper güçlere sahibim ve 15 yaşındayım . Annem yok çünkü 2 yıl önce öldü.Hemde gözlerimin önünde . Ölmeden öncede bana bir kitap verdi ve şunları söyledi
Bir kişinin bildiği sır değildir.
Nedemek istediğini gayet iyi anlıyordum.Ancak niye öyle birşey söylediğini bilemiyordum.Annem ""Güzel kraliçeydi"" Ve babamda ""Kötü kalpli kral "" ama aşkları iyi kötü dinlemedi sonra ben doğdum falan filan çok uzattım biliyorum ama bunlar ana konular bunları bilemessen hikayeyi anlayamassın.biraz sabret az sonra olaylar gelişicek. Kardeşim yok ve anneannemle birlikte yaşıyoruz.Mutlu bir yaşam bizimkisi takii.......................................
O GÜNE KADAR
Herşey süper güçlerimin olduğunu öğrendiğim zaman değişti.Anneannemden saklamam gerekiyordu bunu çünkü kendisi panik atak . Geçende kriz geçirmişti.Ve bide ardından kalbi sıkışmıştı.Kendisinin bir peri ,kızının bir kraliçe ve damadının kral olduğunu bilmiyor en önemlisi de annemin öldüğünü ona söylemedik o şimdilik annemin uzak bir yerde iş görüşmesine gittiğini ve 5 yıl sonra geliceğini biliyor . Ve sorun da şu 5 yıl sonra anneanneme ne diyeceğiz??
Tamam yeni bir sayfa açalım ve olayları açıklığa kavuşturalım.İlk öncelikle 5 yıl sonrasını neden mi düşünüyorum çünkü burda zaman çabuk geçiyor.Gerçi 5 yıl sonra anneannem yaşar mı bilmiyorum Konumuzdan sapmayalım Ne şanslıyım ki anneannem herşeye yaşlılığın getirdiği bişey olsa gerek inanıyor. Bende bundan faydalanıyorum tabi.Neyse size arkadaşlarımdan bahsediyim bunlar öyle havadan sudan arkadaşlar değil.Onlar da sihirli.3 yıldır annemin bize verdiği kitabı araştırıyoruz ve anneannemim bundan da haberi yok kitapdan haberi olmadığı gibi Esmer olanın adı Fillin Kırmızı saçlı olanın adı Magic .DURUUUN!!! Size nerede yaşadığımı söylemedim değil mi?
Bunu anlatmak zor ama şöyle diyim.Biz anneannemlerle insanların şehrinde yaşıyoruz.Ben anneannemle yaşamadan önce Sihirli Gezegen yani Sürarisne de yaşıyorduk.Çok kötü bi isim kabulleniyorum.Ama bu adı annem ve babam koydu . Zaten fark ettiyseniz içinde de adım var. SürARİSne
Kendimdem utanıyorum!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK ÖYKÜLER
RandomKüçük bir kızın hastanedeki ....... SÖYLERSEM BİRŞEY ANLAMASSINIZ EN İYİSİ OKUYUN.VE BU KİTAP TAMAMEN BENİM ŞAÇMALAMAMLA OLUŞMUŞ BİR KİTAPDIR.