Bugün kendimi çok yalnız hissettim.Yanıma bir tek Harry geldi
Oda suyu kontrol ediyordu demek.Belki de bana güçlenmiştir,belki benim ondan farklı olmadığını göstermeye çalışıyordu. Her ne ise beni yalnız bırakmamıştı.
"Kendimi dünden beri kötü hissediyorum,keşke 4 yıldır yaptığım gibi saklasaydım.""İnsanların farklı oluşu senin suçun değil ki!"
"Ne fark eder,artık beni arkadaş olarak bile görmüyorlardır"
"Ben öyle görmüyürum!"
"Beni yalnız bırakmadığını için teşekkür ederim."
"Arkadaşlar bu günler içindir,ayrıca öyle düşündüklerini
düşünmüyorum.4 yıldır aramıžı birleştiren,sır tutan,en neşeli planımız sensin.Bana göre kaybedilmektedir gereken bir arkadaşsın.""Hihihi,abartma,"
"Abartıyor gibi bir halim mi var?"
Biraz sonra kapıçaldı.Harry açtı.İçeri Adam girdi,sonra Peny,sonra Soner,sonra Terra,Emily,Violet,Mark girdi.
Ben de öylece gelişlerini izledim.Az önce onlara önyargı yaptığım için kendime aptal dedim.Adam:
"Yarın,İem'in doğum günü,bizde hem dünkü olayı unutalım,hem güçlerimizi geliştirelim,hemdee İrem'e pasta yapalım dedik,birkaç malzeme aldık"
Hiçbir cevap vermeden sırıtarak mutfağa gittik.
Emily kremadan sorumlu.Peny pişirmekten,Adam şekerden,Mark mum ve süslemeler,Violet buzdolabında uygun yeri açacak.Hemen başladık.
Pasta kekini zaten hazır almışlar,Soner pasta kekini 2 ayrı tabağa koydu.Terra sütledi,Peny kremalı kısık ateşte pişirdi.
En garip kısmı Adam toz şekeri havayı kullanıp yapmayı planlıyordu.Birazı kremaya karıştı ama çoğu yere saçıldı.Neden her dağınıklık bizim evde oluyor?Emily kremalı havada uçurup kekin içine koydu.Ben de bıçağı uçurup şekil vermeye çalıştım.Tabi beceremedim...Soner yine pastayı kapattı.Çikolatayı Peny kendi ateşiyle eritti.Herkes elinde kova suyla bekledik...
Viloet,buzdolabını deşti ve bir yer buldu.Yarın sabahtan parti yapacağız.
ERTESİ GÜN:
İrem annemle anneanneme gitmişti.Gece orda kaldılar.Galiba annem bizim ne yapmak istediğimizi anlamıştı.
Sonra annem arası.Birkaç saat içinde geleceklermiş.Sonra aklıma hediye almadığı geldi.Bizim aile içinde pek hediye alınmaz ama kardeşime kendi elimle beceremeyen de olsa bir hediye verirdim.Galiba Violet bunu anlamış ki:"Sen onu dert etme,biz onu hallettik"dedi.Pek üstlerine gitmedim
Pötükareli masa örtüsünü serip bardak tabak ve meyve suyunu ćıkardık.Mark'ın annesi yaprak sarma,Emily'nin annesi kek,Violet'in babası makarna salatası yapmış.Violet'in babası hem bir profesör hemde anadan bir aşçı.Ne güzell...
Onları da dizdik.Biraz sonra TAKK!diye kapı çaldı.Biraz daha kibar olamazlar mı?Sonra bir anda SÜPRİZ!!diye bağırdılar.
Askalsın yeni don gerekecekti...Bende "şıştt,şimdi bütün binapıya gelecek" diye fırçaladım tabii.Annem Mark'lara gidecekmiş.
Onu mutfağa getirdik.Violet "şimdi hediye zamanı!!!" dedi.
Ben de ne aldıklarını merak ettim.Bir ablanın kardeşine hediye alması yerine ablasının arkadaşlarının alması biraz tuhaftı tabi.
Ok ve yay şeklinde bir kolye...Çok Güzeldi.
Sonra 2 fotoğraf ve gömülün pastaya...
Güzel günden sonra artık kardeşinin büyüyüp 10 yaşına geldiğini hatırladım.AHH,NE ÇABUK BÜYÜYORLAR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kinezi Takımı
ParanormalTeyzesinin işi sayesinde arkadaş edilen küçük Elif bir arkadaş takımı oluşturarak güçlerini geliştirir ve onların varlığından haberi olan bir efsanevi canavardan kaçmaya çalışırlar.Güçlerini kullanmayı becerdiklerinde onları bekleyen bu tehlikeye gö...