Yaa o uzun yorum yapanları yirimmm. Çoook zorlandım en iyi yorumu seçerken çünkü hepiniz harika yorumlar yazmışsınız. Ama en ama en beğendiğim yorumların sahibi @CerenDemirci2 ve @survivorserenay ındi. Uuppuuzun ve hapharika yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim tatlişkolar.
Multide seromun yeni dizisinin fragmanı kırmızı elbiseli olan. Bide Acil Aşk aranıyor 18. Bölüm 3.fragmanında sero çok belirgin ama multi için bulamadım.
Yb aşağıda "beni okuyun ve yorum ve vote atın " diye bağırıyor. İyi okumalar.Serenay'ın ağzından :
Anıl "Serenay bir an önce gidelim artık" dedi. "Anıl 'ı bu fikirden vazgeçiremeyeceğim için "iyi tamam" dedim. Beni hazırlanmaya odama gitmemi söyledi. Dediğini yaptım. (Merve önceden Serenay'ın bazı kıyafetlerini eve bıraktı) Serenay toparlandıktan sonra internetten Amerika ya bilet almak için baktık. Ve yarın saat 5 te uçak kalkacaktı. Mutfağa su içmek için girdim. Sonra da "iyi geceler" dedim Anıl a ve yatmaya gittim. Maalesef 2 kişilik yatağa geçtim. Uyumaya çalıştım ama Uyuyamadım. Anıl geldi. Ona döndüm. Galiba bir yere gidecekti. "Nereye gidiyorsun" diye sordum.
"Hiiç bir hava alıp çıkacağım" dedi Anıl. Ben Arkamı döndüm o da giyindi. Sonra da evden çıktı. Ben de hemen giyindim. Hızlıca evden çıktım. Koşmaya başladım. Evden biraz uzaklaştım. Nefeslenmek için duraksadığımda Anıl ve bir adam konuşuyordu. Saklanacak bir yer de yoktu. Tam Arkamı dönüp koşmaya devam edecekken " Serenayyy" diye bir ses duydum. Duraksadım ve Arkamı yavaşça durdum. Anıl ve adam bana bakıyordu. Anıl yanıma yaklaştı. "Serenay nereye gidiyorsun?"
"B-Ben mi?"
"Başka serenay var mı?"
"B-Benim ca-canım cips çekti de markete gideyim dedim" diye bir yalan uydurdum."
"Bizim evin yakınında market var oradan alsaydın" dedi.
"Şey aslında cips yersem kilo alırım uzaktaki markete koşayım da alacağım kiloyu önceden vereyim" dedim.
"Tamam ben getiririm sen git eve" dedi.
"Tamam" dedim. Ama bana güvenmediği için bir adamını aradı ve siyah bir araba geldi. Benim içeri girdiğimden emin olunca arabanın soförüne bazı şeyler söyledi. Bana el salladı ve gitti. Araba hareket etti. Bi 15 dk sonra evin önüne geldik. Ben arabadan indim eve girmek için anahtarımı çıkardım. Arabayı kullanan adam da peşimden geliyordu. Benim elimden anahtarı aldı ve kapıyı o açtı beni içeri itekledi ve kapıyı üstüme kapatıp kilitledi. Artık Hilmi yi asla göremeyeceğim çünkü Anıl Telefonumu aldı. Evden de çıkamıyorum. Pencereler sıkışmış açmaya gücüm yetmiyor. Ev telefonu denen bir şey de yok. Televizyon ile Hilmi ye bir şey iletemeyeceğime göre.. Bilgisayar desen zaten şifre var. Anıl öyle bir şifre koymuş ki ne denesem olmuyor. Şu an yapabileceğim tek şey uyumak. Odaya çıktım. Yatağa uzandım. Çok fazla koştuğum için yorgunluktan uyuya kaldım. Sabah olduğunda erkenden uyandım. Anıl yanımda uyuyordu. Sessiz bir şekilde aşağı kata indim. Çünkü anıl ile şu an hiç uğraşamayacağım. Mutfağa gittiğimde tezgahın üzerinde kanlı bir bıçak vardı.Arkadaşlar öncelikle bayramını kutluyorum. Çok çok çok özür dilerim sizden bölüm çok kısa oldu. Ama yazasım pek yoktu. Yani yazmak için yazdım da denilebilir. Yarın da doğum günüm o yüzden yarın yazamaya bilirim. Ama sabah erkenden kalkmaya çalışıp hemen yb ye başlayacağım yetişebilirsem yarın yayınlayacağım. Yb de görüşmek üzere sizleri koccaman öpüyorum. Bayy ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Misin İlacım
Fiksi PenggemarOnlar bir bebek sayesinde tanıştılar. Hilmicem İntepe Serenay Aktaş Murat Ceylan Merve Oflaz