~1~

282 10 0
                                    

Herşey bitmişti.Sanki hiç yokmuşum gibi davranıyordu o.Hakan beni terk etti.Yavaşça koltuktan kalkıp banyoya doğru ilerlemeye başladım.Ayna karşısındaki yansımamı görünce ufak bir çığlık attım.Resmen berbat görünüyordum.Kendime çeki düzen verdikten sonra üstüme rahat kıyafetler giyip dışarı çıktım.Şirkete gitmeliydim.Hakan ile konusmaya...

Şirkete vardığımda hızlıca içeri girip Hakan odasına girdim.Niye beni terk ettin HAKAN!! diye bağırdım.Çünkü seni sevmiyorum Zeynep.Sıkıldım senden...Git şimdi.. dediğinde ağlayarak koşmaya başladım.Şirketten çıktığımda hala ağlamaya devam ediyordum.Birden birine çarptım ve yere düştüm ve Lanet Olsun diye tısladım.Kafamı kaldırdığımda çok yakışıklı bir çocuk bana özür diler bir suratla bakıyordu.Ben çok özür dilerim.İyi misin? diye sorduğunda İyiyim teşekkürler. dedim ve yürümeye başladım.
-Burak-
Hey diye seslendim arkasından.Yüzünü bana döndü.Adın neydi? diye sorduğumda Zeynep dedi soğuk bir ifadeyle.Bende Burak.Sonra görüşmek dileğiyle.dedim ve uzaklaştım.Lanet olsun!Numarasını alamamıştım.
-Zeynep-
Çok tuhaf bir çocuktu.Acaba adımı niye sormustu?.Neyse en azından artık ağlamıyordum.Bir taksiye binip eve döndüm.

Taksiciye parayı verdikten sonra hızlıca inip apartmandan içeri girdim.Eve girdim ve camın kenarına oturdum.Birden karşı pencerede birini gördüm.Bu oydu.Biri ile öpüşüyordu.

(Merhaba herkese.Umarım beğenirsiniz.Biraz kısa oldu Sonra telafi edeceğim.İlk önce karakterler kim onu söyleyeyim.
Zeynep:Elçin Sangu
Hakan:Luke Hemmings
Burak:Lawrie Graham
Ayrıca sizce Zeynep kimi gördü?
a)Hakan
b)Burak
c)Başka biri
Beğendiyseniz votelamayı ve yorum atmayı unutmayın.Öpüldünüz.MUCK)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sanki hiç yokmuşum gibi...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin