XI

23 1 1
                                    

Ella:

Mă trezesc linistită si mă uit la ceas........."14:45" Fuck! Cănd dracu a trecut timpul!!!???Ia hainele si hai la duş!! Repede!!!

★★★★★
Help me Satan!!! E 17:03......Cobir scarile cu bagajele in mana si toti erau in bucatarie.....mancau.....cereale......Dupa ce terminam de mâncat iesim cu totii din casa si chiar in curte era um IMENS AUTOCAR.

-Wow!! Ce e asta?*am intrebat yo tooooootal uimita de ce vad.
-Autocarul nostru.*a spus slends linistit
-Al nostru? Vrei sa spui ca ceilalţi vin cu alte 3 autocare!?*
-Yap*a raspuns Chris zambind
-Câti psihopati există mai exact?*am intrebat raspicat fiecre cuvant
-Unu' .......... Jeff..*aha....mda....ok

Urc in autocar si stau in spate cu chris, Toby si Cloocky. Vorbim despre lucruri normale......pentru noi....si.....
-MA-M PLICTISIT!!!
-Păi si ce sa facem?*a spus Cloocky
-Jucăm poker?*a spus Chris
-Poker!?*a spus Jeff sărind de pe scaun.
-Hămm a zis cineva Poker, Chris?*a zis Cloocky râzând fals
-Da! Jeff te joci?*am urlat de bucurie.
-Ok yo deler-ul .*a spus Jeff
-Bine!

~După un lung joc de poker~

Cloock warck

-Yey!!! Yo câstig si voi pietdeţi! Ha ha!!!*a spus Ella râzând

Mda...eu am fost a treia .....inaintea Ellei.AM IESIT DIN CAUZA LU' JEFF! CĂ DE! EL JOACĂ LA CACEALMA! Primul a iesit

Toby(19)
Chris(15)
Yo (17)
Jeff (16)
____________________________
The winer:ELLA (13 years old)

Şi cam asta a fost. Blaaa!! Mă plictisesc ....stai....AM AJUNS! După 4 ore de mers AM AJUNS!
Cum am ieşit din autocar am văzut o cladire imensă cu 7 etaje fara pic de populaţie in jur.

-Slends eu stau la 7!!!*am spus urlând.
-Nu.La 7 stă Ella cu Ann, Ally si Diana.*a spus lunganul
-La 6?
-Nu.
-Cine stă la 6?
-Hellen, Toby, Masky, Hoody si Jeff
-5?
-Nu.La 5 stau
-Daa blaaa ....blaa.....EU LA CE ETAJ STAU SI CE CAMERĂ!?
-Etajul 1 prima cameră pe stânga.

Iau bagajele si urc pe scari pana in cameră. Mă trântesc in pat si mă gândesc ce sa fac seara asta.
Mă intind in pat si peste maxim 10 secunde simnt un corp stând asupra mea.Deachid ochii si il văd pe Toby zâmbind.Imi pun mâinile pe obrajii lui si il apropi.

^^Toby:

Incep să o sărut blând plimbându-mi mâinile pe sub tricoul ei.Fără să se mai gândească imi dă tricoul meu jos iar eu .....eu fac acelaşi lucru.Pun mâinile pe talia ei si le ridic până la capsele sutienului.Pe primele le deschid repede si usor dar.....ma-m blocat la a treia....Râde incet simnţindu-i mâinile reci se firave pe umerii mei.După ce afurisita aia de capsă incep sa o sărut din nou pe gât , umeri , piept si sânii ei care abea acum observ că sunt imeeenşi.Cobor mâinile ţinând pantalonii si trăgându-i in jos pe picioarele ei.Ea face acelaşi lucru dar mai greu......Continui cu săruturile in jos pe abdomenul ei si mai jos prinzând dantela bikinilor cu dinţii coborând in jos pe coapsele ei si scăpând de ei.Revin la poziţia de unde am plecat.Se rostogoleşte rămânând ea de asupra mea cu picioarele pe lângă ale mele.Trage repede boxeri de pe mine aruncându-i.Rămâne la abdomenul meu urcând....nu normal ci lingându-mă până când feţele noastre se intâlnesc.Mă urc din nou pe ea si imi cobor măinile mai jos de mijloc.Râde incet si isi ridică abdomenul. Urc iarăsi de asupra ei si o apropi mai mult de mine .Ea se freacă se mine până ajunge la capul patului cu faţa la perete .Mă ridic si mă pun in spatele ei impingând făcând-o să geme dar nu se lăsa, si nici eu.Împing din ce in ce mai tare c pana când văd că isi lasă capul pe spate.Mă trântesc pe spate lăsând-o să cadă lângă mine.Scot de sub pernă un prezervativ si il pun unde trebuie ţinând-o strâns in braţe.Închid ochii si adorm instant.

...

Mă trezesc si o văd pe Clocky dormind.Incerc să ma imbrac incercând să nu o trezesc dar in zadar.

-'Neaţa.*spune rostogolindu-se pe jos goală puşcă
-Ămmm pune ceva pe tine si hai să mincăm.

Se ridică cu cearşeaful pe ea si isi adună hainele de prin cameră. Ne imbracam si iesim din cameră. Ajungem in bucătărie si..

-'Neaţa!*a zis Ella
-Hei!*am raspuns amandoi
-Cât v-a luat să coborâţi? Aţi dormit cam mult.*a continuat Ella.
-Da.păi sa sti ca am auzit zgomote ciudate din camera lui Clocky.Sigur i-a traso Toby.*a spus Jeff in soaptă incat sa il aud.

Il imping de pe scaun facându-l să cadă cu tot cu scaun si bolul de cereale in cap.

Hay!! Cum a fost perioada in care nu am mai scris? Rău? bine?Eu trebuie sa imi indrept notele si ar fi trebuit sa invaţ...oooo gramadă...Mda...capitolul asta nu a fost prea pervers dar chiar nu mauam avut idei.

Just we twoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum