Sesi cok güzeldi Cemrenin. ...
Gözler gerçekten kalbin aynasıdır. Yalan nedir bilmez onlar ..bülbül gibi sesi çocuklarının en sevdiği çorba olan pirinçli tavuk corbasini karıştırırken, bi anda arkasından eşinin sarildigi, ve yanağına konan bir buseyle yaprak gibi titriyor, içinde kelebekler ucuyordu.
Ne kadar güzel bir duygu bu aşk derken içeride kıyamet kopuyordu. ...
Anne! !! Toprak bizim Evcilik oyunumuzu bozdu'..
Bizde onun saçını asildik o da ağladı...
Diye iki kız kardeş bir olmuş. Toprak hep bunlar ikisi oynuyor; bende polis
arabalarımla oynayalım diyorum. Kimse istemiyor..
Sen benimle oynar misin anne..
Tamam kuzum yemeği yapayım da seninle oynarız.
Kızlar hiç ses cikarmadi. Bu gece çok eğlenceli ve oyunlu geçmişti. .......
Yarın öğlen yola çıkacaklarini kaan yatmadan önce herkese duyurmuştu. ..
Oley!!!!diyen minik fareler sevinçten ortalığı birbirine katmisti.
''Anne sunuda katalim diye '' herkes bir şey getiriyordu. ..
Cemre hadi geceler yarin sabah görüşürüz ...
Diye annesine ve babasına öpücük verip dogru yatağa marş marş ..popolara birer saplak .. ve bütün ışıklar kapanır. .gece yine bütün karanlığın üstüne yorgan misali ortmus...bütün kötü düşünceler kapıda canını almak için bekleyen azrail misali. ..
Yarın yeni bir umuda gebedir.
Aklına çok güzel bir hikaye geldi. .