Erdem yanıma oturdu birlikte denize izliyorduk. Ben o an ne hissetmem gerektiğini gerçekten bilmiyordum. Ama yanımda birinin olması beni rahatlatıyordu, biraz olsun. Neyse ben bir ara iç çektim.
Erdem hemen atladı.- Canın sıkkın sanırım
- Evet birazcık
- Anlat desem
-Kimsin ki seni tanımıyorum bile hemen içimi mi dökeyim.
-Tanı o zaman
- Peki anlat da tanıyayım o zaman.
-Aslına pek iyi olduğum söylenemez bu konuda.
- Hangi konuda.
- Kendimi tanıtma konusunda.
-Hadi yha, olsun sen anlat yine de
-Anlaşıldı, adımı biliyorsun zaten Erdem..
-Eee
- Ailemle tatile geldik aslında her yıl geliriz buraya ama seni ilk kez gördüm. Neyse sizin otelin buraya çok yakın kaldığımız yer.
-Orası kesin canım nereye baksam sen.
- Mutsuz musun? beni tanıdığından
- Onu zaman gösterir
Nerde yaşıyorsunuz-ADANA da
-Hımm anladım
- Siz.
-G.antep de birazda ben anlatayım o zaman bende aynı şekilde ailemle geldim. G.antep de yaşıyorum. Şu anda da mutsuz olmamın sebebi ailem. Daha doğrusu babam.
- Çok özel değilse...
- Yok ya değil sanırım boşanacaklar babam sabah öyle söylüyordu.
- Çok üzüldüm istersen biraz yürüyelim Ada ne dersin?
- Olur Erdem.
Yürümeye başladık bir yandan da sohbet ediyoruz tabi. Erdem harbiden iyi biri bunu anladım bu konuşmadan sonra.:)
İnanın şu anda Furkan diye birini hatırlamak dahi istemiyorum.
Erdem kolumdan tuttu ve yandaki kafeyi işaret ederek gel bir kahve içelim diye ekledi.
"Olur" dedim bende.
Ve kafeye oturduk.- Biraz daha iyimisin Ada.?
-Sağol iyiyim.
- Sade kahve istedi
- Bende aynından dedim.
Kahvelerimizi içerken gözlerimiz birleşti.
Sonra uzun uzun sürdü bakışmamız. Gülünce gamzesi olduğunuda anladım. Çok heyecan yapmıştım ya,kahve bitmeden;-Kalkalım mı?? dedim
- Nasıl istersen.
Ben para uzatsamda kabul etmedi. Neyse çıktık hizlı adımlarla otelin kapısına geldik.
- Ada seni ne zaman görebilirim.
-Bugün saat 6 gibi sahilde olurum
- Aynı yerde o zaman
- Uyar
Dedim ve içeri fırladım. Allah'ım dualarım kabul oldu unuttum sanırım.
Yada etkileri başladı.***
Otelde herşey normal kavga-gürültü yok. Ve tabi dert tasada :)
Odama gidip uzanıp, müzik dinlemek istiyordum sadece.
Öylede yaptım yanlız facede dayanamayıp Furkan' la konuştum.
Konuşmamız sandığımdan kısa sürdü.
Naber iyidir Allah iyilik versin ve konuşma biter.
Ve Ada bir kez daha yıkılır. Saat altıya kadar yapacak bişey bulmalıydımm.
Kitap filan okudum.
Müzik dinledim.
Bunları yapmak beni hep rahatlatır. Özellikle aşk, romantizm, şiir kitaplarından çok hoşlanırım.
Furkan beni bu kadar çabuk silebilmişmiydi?
Neden bu kadar soğuk bu çocuk?
Acaba yeni birini mi buldu?
Yada kesin İrem'dir onu tavlayan.
Ah noluyo bana yine, kafa modum Furkan. Erdem belkide bana iyi gelecek onu unutmaya başaracağım. Ama tatil bitince ne olacak o Adana'da ben G.Antep. Gerçi ne olacak ki hiç mi ayrı şehirlerde yaşayan iki insan birbirini sevemez. Ama ben kendimi birazcık tanıyorsam ben Erdem den hoşlanmaya başladım sanırım. Birazdan yanına gideceğim acaba ne yaşayacağız, düşüncesi bile heyecanlandırıyor.***
Annem'in seslenmesi ile irkildim.
-Hey Ada bir bakar mısın?
-Efendim anne
-Biz biraz dışarı çıkacağız ablanla, sen gelicek misin? Yoksa babanla mı kalıcaksın.
"Allah'ım inşallah sahile gitmezler" dedim içimden.
-Nereye gidiceksiniz?
- Akşam yemeği için bişeyler alıp, biraz da gezeceğiz çok geç kalmayız.
"Derin bir oh çekip"
- Yok siz gidin ben oturacağım.
- İyi sen bilirsin.
Üzerimi falan giymeli, çok geç kalmamalıydım annemler gelir bende çıkarım diye düşündüm.
Babama baktım balkonda oturuyor ve derin dülüncelere dalmış besbelli.
Neyse bu konuyu yakından takip edeceğim ama şimdi sırası değill...
Odaya yöneldim hafif makyaj yaptım ve üzerime ne giyceğimi bulmak için valizlere yöneldim.
Sanırım hemende buldum, sarı elbisemi görünce kararım tabiki ondan yanan oldu altına da beyaz sandaletler tamamdım.
Saate baktım altıya on vardı. Annemler nerde kaldı diye düşünürken kapı kapandı "çat" ve annemler.
Hemen aşağıya indim
Annem;-Nereye???
-Hiç öyle sıkıldım, bende birazcık çıkayım dedim.
- Çok geç kalma
- Tamam
Aşağıya indim ki Erdem karşımda galiba beni bekliyor olmalıydı ona doğru yöneldim ve bir yandan da kalbim
"küt küt"
Bugünde her zamankinden çok daha tatlı olmuş :)
Beni gördü ve de bir kaç saniye öylece baktı, suratıma.
Yanına gittim ve- Gel hadi yürüyelim dedim.
- Olur dedi.
Ve kalplerimizin ritmi eşliğinde sahile doğru ağır adımlarla, yürümeye başladık.
Bugün çook güzel olacağa benziyordu umarım yanılmam.Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik. Yeni bölümde
Ada♡Erdem aşkı başlayacak kaçırmayın derim.
İnşallah beğenmişsinizdir. :)*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp sevgi
RandomHenüz küçük bir çocukken kaybettiği sevgiyi acaba bulanilecekmi??? aşkı sevgiyi tadacakmı kalbi. işte bu soruların cevabı bu kitapta... bakalım Ada'nın aşk yolculuğu nasıl sonuçlanacak...