Poprvé

66 1 0
                                    

"Sebastiáne chci se s tebou teď milovat,vím že ty jsi ten pravý a je mi jedno jak dominantní v posteli jsi, podstoupím vše,nechoď pryč prosím. Ukaž mi jaké to teda je,jak to děláš ty."Nemohla jsem uvěřit co jsem právě řekla a tak jsem čekala na reakci Sebastiána který se právě ke mě otočil a začal s kapsi svých kalhot vytahovat škrabošku na oči. Pohodil mě na postel a zašeptal mi do ucha " Tak se příprav holčičko,teď jsi moje a nemůžeš nic! Uděláš vše co ti řeknu neuposlechneš potrestám tě,uděláš co chci odměním tě to si pamatuj bude to tak platit pořád!." Já jen kývla že rozumím a zůstala ležet na posteli ve spodním prádle. Chvilku byl v koupelně a když se objevil měl jen trenky a v jedné ruce provaz a ve druhé držel škrabošku na oči,trochu sem se bala ale dále jsem ležela na posteli a jen dýchala že dnes budu mit konečně poprvé sex a zrovna se Sebastiánem. Sebastián přišel na postel a dával mi na oči škrabošku v tu jsem neviděla nic a cítila jen jeho dech a jeho doteky což bylo hodně intenzivní a vzrušující . Najednou mi sundal podprsenku a začal mě vášnivě líbat na krku a hlavně na prsách bylo to božské . Zaseptal mi tise do ucha "Vidíš Eleanor když nic nevidíš je to pro tebe více intenzivní vnímej jen mé doteky ,a mě otevřenou mysl rozumíš?." Já tiše řekla "Rozumím", líbal mě pořád níž a níž až mi sundal i kalhotky takže jsem byla úplně nahá. Pomalu mi roztáhl nohy a jeho dech sem cítila úplně dole,v tu do mě zajel 1 prstem chvilku kroužil a pak přidal další prst bylo to boží neměla jsem vůbec ponětí co se děje okolo. Najednou sem chtela Sebastiána pohladit po vlasech ale vzal provaz a vázal me k posteli a začal mluvit " Takhle ne Eleanor tohle nebudeš delat kdyz budeme mít sex nebudeš se mě dotýkat dokud ti já nedovolím se mě dotknout, takže lež a nehýbej se!." Pokračoval v tom samém dokud jsem se neudělala. Bylo to božské netrvala ani chvilka a slyšela jsem jak rozbaluje kondom a pomalu si ho navléká, pak mi jen řekl "Teď to bude bolet,ale zlobila jsi takže tě musím potrestat!." Držela jsem se provazu a trochu se bála když v tom do mě pronikl a já pořádně vzdychla bolesti ale zároveň i slasti, přírážel pořád a pořád bylo to čím dál tím víc intenzivnější když v tu mi sundal škrabošku a já ho mohla vidět,byl nádherný.! Asi ještě pětkrát prirazil a já při tom dost hekala :D :D ale bylo to nádherné najednou se ale zvedl začal se oblékat rozvázal mi ruce a u dveří řekl " Takové to bude pořád,ale ještě lepší a 3x delší,dnes tě nechám být tak se měj Eleanor." Zabuchl dveře a byl pryč ,já nechápavě zatřepala hlavou a šla do sprchy.
-----------
Vyšla jsem ze sprchy oblékla si pyžamo koukal na fb a pak lehla únavou chvilku jsem tak poléhavála a najednou mi brní tablet,kouknu a tam Sebastián " Dneska to bylo úžasné, umíš poslouchat což se mi líbí,ale teď jdi spát ať si připravená na zítra do školy a hlavně na mě!." Já mu odepsala " Dobrou " a šla radši spát, otočila jsem se na bok a ulehla do říše spánku...
----------
TAK NOVÝ DÍL SNAD SE BUDE LÍBIT JE TAM TEDA UŽ I SEX ALE NEBUDE TO PORAD TAKOVÉ,PROMIŇTE ZE PÍŠU VĚTŠÍ ČÁSTI ALE NEMÁM MOC ČASU NA PSANÍ TAK SE SNAŽÍM PSÁT VICE . JINAK DĚKUJI ZA SHLÉDNUTÍ. ALE TED MI TROCHU SLEDOVANOST OPADLA SNAD TO ZASE NABERE A PROSÍM O HVĚZDIČKY NEBO KOMENTÁŘE DĚKUJI :3 AHOJTE :*:3

Bojím se, že tě stratím ...Kde žijí příběhy. Začni objevovat