Yola cikali bir saati geçmişti.
Kaan petrol ofisinde durduğunda , çocuklar market'e hücum etmişlerdi. .
Yolculuk daha yarıya gelmeden kalbi yerinden çıkacak gibi atmaya başladı. .
Acaba vazgeçip ailesiyle tatil yapıp geri mi dönmeliydi. ..
Yok o zaman o içindeki annesiz kalan çocuk ya hesap sorarsa diye..
Kendini toparlayip,çantasında ki mektup'a bakarken eline sanki hiç sevmediği bir şey e dokunuyormus gibi baktı. .
Yollar ilerledikçe Cemre nin canı daha cok sıkılıyor; uykuyu kendine paravan gibi kullanıyordu. ..
Keşke uyusa ve bütün kötü düşünceler o rüyanın içinde hapsolsa. .
Neyse deyip tekrar gerçek dünya ya dönüş yaptı. Yol bitmek üzere ve onunla yuzlesmesine çok az bir zaman dilimi kalmıştı. .
Kaan 15dakika sonra ineceksin aşkım bizim yolumuz daha uzun dedi.Cemre iğneden korkan kız çocuğu gibi kaçmak istiyordu. Ama yapamazsın dedi. Kendi kendine konusan deli gibi olmuş tu.Su son zamanlarda her Hali başkaydı. ..Cemrem geldik dedi! ! Kaan sesini duyuramamisti. Kedi gibi araba çalışınca ; uykuya dalardi. Güzel kedim uyansana diye öptü.kaan♡♡♡♥
Cemre hemen üstüne başına çeki düzen verip arabadaki herkesi öpüp ..sadece yanına telefonu ile o mektup'u aldı. ..
Hayatının dönüm noktası niteliğinde olan bu fikri hayata geçirmeye hazırdı. .
Arkasından el sallayarak kuzulari onun cigerini yapıyordu. Ilk defa annesini anladı.hani hepimiz klasik anne lafı deriz.hatta hiç ciddiye almayız. "Sen beni anne olunca anlarsın! Şimdi çok iyi anlıyorum ..
Ozlemek hele çok sevdiğin kuzularindan ayrı kalmak çok kötüymus. .diye kapıdan içeri girip oradaki danışmanlık hizmeti denilen o yere sorup babasının adını soyadını söyleyip onun yanında bulunan hasta bakıcıyla üst katta ki odalardan birinde bir sürü yaşlı ve ailesinin hiçe saydığı ,yaşadıkları hayatta sadece keşke biriktiren insanlar la dolu...
Camdan dışarı bakar, bazen senden ve o kardesinden çok bahseder. Tamam dedi. Cemre duymak istemiyorum. Lütfen işinizi yapın bizi yalnız bırakın diyerek sert bir çıkış yapmıştı..
Gerginlik ten buz gibi olmuş . Kapıyı kapattiginda tekerlekli sandalye de bulunan o bitmiş tükenmiş insana bakıyordu. .
Artık Kelimeler bitmiş; hayat durmustu ..
Oysaki nasıl da güçlüydun. .
Ne suçu vardi annemin diye söze baslamiyacakti. .Fakat kısa sürede olsa evlatlarindan ayrı kaldigindan o küçük kızdan çok; bir anne olarak annesini savunuyor du.babasi ise hem ağlıyor hem beni affet diye kızına doğru gidip onun kolundan tutup kızım ben bu ailede annenden sabır istedim. Öfkesini dizginleyemeyen kız çocuğu yine ortaya çıkmıştı. .
Peki lanet olasica hayat ta annem ayrı bir ev ve bize oda istemiş ti.kac sene daha birlikte yaşayacaktı..
Ne istedim biliyor musunuz Çocukluğumun katili adam ..
Sizinle yani annem ve babamla kardeşim le aynı sofrada yemek ,yemek istedim. Çok mu zordu ha !!!!!..
Annemi özledim deyince hep gecistirdin. Bense vazgecmedim.Okula giderken ilk gün annem yanımda olsun istedim. ...
Olmadı herkes annesinin yaptığı beslenmelerini yerken biz senin o vicdanını babannem ve dedem den destek alıp , annemi getirmedin diye annesi bıraktın. Hani nerde o bencil kardeşin yegenlerin. .
Annem olmadan bizi yaşattığın p bencil , düşüncesiz insan topluluğu nerde. .
Orada bi şu bardağı ve Sürahi vardı. ..
Cemrenin sinirleri bosalmisti. Resmen hersey i yerle bir etti..
Gözleri aglamaktan yorgun olsada, belli etmeden kuyruğu dik tutmaya çalışıp. .
Şimdi Eğil ve su dağılan parçaları topla sonra da Bizden af dile. .
Paramparça bir ailenin mimari sensin..
Kutlarım seni diye bir gülüp bir ağlarken babasının da gözlerin den yaşlar akıyor du...
Bi daha benim kabusum olma. .
"SEN ÖLDÜN BIZI RAHAT BIRAK!!!.
Kapıyı carpinca içeriye bir hasta bakıcısı nin girdigini babasının fenalasip ordaki acil düğmesine bastığını anladı..
Cemrenin içindeki ateş ,kalp gözünü kör etmişti..
Dışarıya çıkarken "hanim efendi şu kağıdı düşürdünuz!! Diye seslendi .
Cemre gerçekten unutmuştu. Bunu o na verin deyip adımları ni daha da hızlandırdı. .
Sanki şu an da onun için liman olarak gördüğü, en cok sevdiği insanın yanına gitmek için yola çıktı. ......