Ali:
En son hatırladığım şey Selinn diye haykırışlarım. Şuan nerdeyim bilmiyorum. Gözlerimi kapalı ve yorgunum. Gözlerimi zorlukla açtıktan sonra hastanede olduğumu farkettim. Haykırışlarım sonrasında olanlar hakkında hiç birşey hatırlamıyorum.
Hemşire: Doktor bey uyandı uyandı!!!
Ali: Ne oldu burda?
Hemşire: Ali bey...
Dedi üzgün bir şekilde.
Ali: Selin nerde Selinn??
Hemşire: Selin hanım ne yazik ki olayı sizin gibi ufak yaralar içinde atlatmadı. Yoğun bakımda...
Dediği şeyle yıkıldım. Seline birşey olursa ben yaşayamazdım. Asla!!!
Ali? Ne diyorsun sen? Ne olayı oldu Allah kahretsin hiç birşey hatırlamıyorum!!!
Hemşire: Ali bey 1 saat öncesini hatırlamamanız normal. Olayı bizde tam bilmiyoruz ama sizi baygın bir şekilde kayalıkların arasında bulduk.
Olamaz. Selin yaşamalı!! O ölmeyi hakeden bi kız değil. Gözümden yaşlar süzülmeye başladı.O benim aydınlık yanım...
Ben onunla öğrendim sevgiyi‚aşkı‚hayatı...
O olmadan hayat benim için sadece 5 harfli bi kelimeydi...
Hemşire: Ali bey iyi misiniz?
Ali: Beni Selinin yanına götür.
Dedim gözümdeki yaşları silerek...
Herşey benim yüzümden. Onun canını çok yaktım.
Hemşire: Ali bey şuan ayağa kalkıcak halde değilsiniz.
Ali: Ben iyiyim!!!
Dedim bağırarak.
Hemşire: Tamam.
Beni Selinin yanına götürdü hemşire. Yoğun bakımda yatıyordu. Tepkisiz bi şekilde... Onu bu halde gormek canımı yakıyordu ama onu görmemekte...
Birden doktor bi hışımla içeri girdi. Selin gidemezdi. Hayır bu olamazdı!!!
Ali: Selinn lütfen yanımda kalll. Ölemezsin sen bu olmaz! Daha yaşıyacağımız eğlenceli günler var. Beni kendimle baş başa bırakma lütfenn!!!
İçeride hemşirenin 'hastayı kaybediyoruz' diye sesleri geliyordu. Selin benim hayatımın anlamıydı. Onu kaybedemezdim. Doktorun yüzü güldü ve odadan çıkarak;
Doktor: Hastayı hayata geri döndürdük fakat hayati riski atlatmış değil.
Diyip gitti. O arada Güneş hanımlar geldi. Nazlı ağlayarak;
Nazlı: Ali nolduu ??
Dedi bense cevapsız kaldim.1 saat sonra...
Ali: Doktor bey selini görebilir miyim? Doktor: Tamam ama sadece 5 dakika...
Ali: Tamam.
Diyip Selinin yanına gittim. Sandelyeyi çekip yanına oturdum. Ve onu hiçbirşey demeden sadece izledim. İzledim izledim ve sonunda ağlayarak:
Ali: Seni seviyorum selin!
Selin bi an gözlerini araladı ve;
Selin: Bende...Arkadaşlar biraz kısa yazıyorum uzun olmasını isterseniz yorum olarak yazın lütfen :)