10

41 2 1
                                    

Kahkahalarla içeri girdik. Sadece salondan ışık geldiğini görünce oraya gittik. Salona girmemle yüzümdeki gülümseme silindi.

Karşımda oturan babamla karşılaşmayı planlamıyordum. Babam beni görünce aya kalktı. Gözlerim yaşarırken yanıma doğru gelmeye başladı.

- SAKIN..SAKIN BANA YAKLAŞMA!!!

Diye bağırarak merdivenlere doğru koştum. Arkamdan seslenmelerini duymuştum ama hızla odama çıktım ve kapıyı kilitledim. Annem kapıyı çalarak

"Tatlım. Kumsalcım. Bak lütfen şunu açar mısın!"

Dediğinde bağırarak

-HAYIR BENİ YANLIZ BIRAKIN!!

Dediğimde onaylayarak aşağı indi.

###

Gözlerimi yavaşca araladığımda hala akşamdı. Çok uyumamışım. Ben yavaşca kalktım ve yatakta oturur pozisyona geldim.

Boş bir şekilde duvara bakıyordum. Eskileri, aile olduğumuz zamanları hatırladım. Ta ki babamla annemin ayrılarak babamın beni unutmasına kadar.

Ben eskilere dalmışken zilin çaldığını duydum. Babamın gitmiş olmasını dileyerek kapımı araladım ve sesleri dinlemeye çalıştım.

Duyduğum ses üzerine koşarak merdivenleri indim ve sesin sahibine sım sıkı sarıldım.

-ABİİİM!!!

Abim de beni fark ettiği an kollarını açmıştı ve bana sıkıca sarılarak saçlarımı öptü. Ondan ayrıldığımda bana baktı ve

"Kızım sen ne kadar taş olmuşsun bee!"

Dediğinde güldüm ve tekrar kısaca sarıldım.

Abimle de uzun zamandır görüşmüyoruz. Babam da annemle ayrılınca mahkeme kararı ile ben anneme giderken o da abimi almıştı. Ama biz abimle hep görüştük, hep konuştuk. Onlar ayrılmışdı ama bizi ayıramamışlardı. İlk zamanlarda dışarıda da hep buluştuk. Ta ki o herifin bundan rahatsız olup bizim görüşmemizi yasakladı. Bizde mecburen sadece konuşabildik ama yine ayrılmadık. Ama yine de 8 senedir görüşmüyordük. O da çok yakışıklı olmuş.

Biz abimle sarılarak salona girdik. Hala o herif burdaydı. Niye gitmedi ki. Hatta niye,hangi yüzle gelmişdi. Sinirle ona bakarken

"Kızım..bak yapma ama böyle.."

Dediğinde

-bana sakın kızım deme sen beni 10 sene önce sildin ben de seni sildim anladın mı. Ne sen benim babamsın, nede ben senin kızınım. Bu yüzden bana birdaha kızım deme.

Dediğimde pişman bir ifade ile bana baktı.

-Sil şu sahte pişmanlığı yüzünden.

Dedim sinirle.

-Ayrıca bir daha asla abimle beni ayıramayacaksın anladın mı?!!

Dediğimde abim beni daha sıkı kavrayarak kulağıma

"Sakin ol prenses."

Diye fısıldadıktan sonra ise sesli bir şekilde.

"Zaten artık buraya bi iki bina yana yerleşiyorum."

Dediğinde gözlerim büyüdü ve heyecanla

-Ciddi misin?!

Dediğimde başını olumlu şekilde salladı.

1 Ay Sonra

İki saattir gökçe hanımın hazırlanması bekliyorum. Anlamıyorum ben hazırlanıyor kız öyle oturuyo sonra ben onun hazırlanması bekliyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARM'AŞIK'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin