Not: Arkadaşlar multimedya ya resim koymuyorum.Çünkü kızı ilk görüşte insanın rüyasına giriyo.Merak eden internete başlıktaki gibi Kuran-ı yırtan kız yazarsa resim çıkacaktır.İyi okumalar :)
Büyük bir ibret ve şaşkınlık ile okuyacağınız bu olay Umman da yasanıyor.Genç bir bayan odasın da yüksek sesle şarkı dinlediği sırada annesi Kuran-ı Kerim okuyormuş.Annesi gelen yüksek sesten rahatsız oluyor ve müziğin sesini birazcık kısmasını söylüyor.Genç kız annesine karşılık veriyor ve susmasını söylüyor.Karşıklı diyalogların ardından annesi Kuran-ı Kerim'i yüksek sesle okuyunca kız Kuran-ı Kerim'i alıp yırtıyor.Yırtar yırtmaz kız alevlenip yanmaya başlıyor.Kızın annesi olayın şokunu atlatamadan kızın üzerine alevler sönsün diye battaniye atıyor.Alevin söndüğünün düşünen anne battaniyeyi kızının üzerinden kaldırdıktan sonra kızının ibret veren haliyle karşılaşıyor.Ardından Hollanda'daki hastaneye kaldırılan kızın tedavisi devam edildiği sırada ailesi kızlarının fazla acı çekmemesi için iğne ile öldürülmesini talep ediyor.
Hak verirsiniz ki bu olay yurt dışında gercekleşse de yabancı basın tarafından pek gündeme getirilmedi.Ancak ufak cevreler de insanlar konuşuluyor ve biliniyor.Hatta Kuran-ı yırtan ve fareye dönüşen kızın ibretlik hikayesi olarak anılıyorr.Kuran da bu konuyla ilgili birkaç ayet ve hadis yer almakta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kısa Korku Hikayeleri
Short StoryArkadaşlar bu hikayemde bazı hikayeleri aklımdan, bazılarının internetten bazılarını ise anlatılanlardan yola çıkarak yazıcam.Bazıları bilindik hikayeler olabilir!! (internettekiler)