Hoofdstuk 1 - Those Eyes Can Kill.

580 17 9
                                    

Selin een meisje van 17 die op een internaat zat en zit nu op het MBO en moet binnen een jaar iemand vinden om te trouwen, anders wordt ze uitgehuwelijkt.

Selin

'Selin wakker worden lieverd..'

Ik snap mijn moeder echt niet. Ze dwingt mij om te trouwen op deze leeftijd, maar ze doet alsof er niks aan de hand is. Hoe kun je je dochter eens normaal aankijken? Ik zou me erg schamen.

'Ben al wakker ma.'
Op het internaat werd ik gedwongen om een hoofddoek te dragen, maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet, dus ben maar open gegaan. Mijn vader werd woedend, mijn moeder zei dat ik wel een hoofddoek moet dragen als ik ga trouwen, maar we zien nog wel.

Ali:

Ali is een jongen die op een internaat zat, op hetzelfde internaat als Selin. Hij kende Selin, ze hadden een korte relatie. Hij is 19, hij moet binnen een jaar iemand vinden om mee te trouwen, anders wordt hij uitgehuwelijkt.

'Lan ali wakker worden man. Je slaapt echt veel. Is je eerste schooldag remember?'

Nee serieus mijn zus doet echt irritant. Ik ben pas een week geleden gekomen en ze zijn gelijk gewend aan mij geraakt. Rustig aan.. heb mijn koffers niet eens uitgepakt.

Op school:

De kantine was helemaal vol, iedereen was er al aan gewend maar Ali en Selin waren nieuw, dus ze wisten niet hoe alles in elkaar zat.
Ali zat op een stoel in de kantine toen er een mejsje kwam.
'Hey ik ben Defne, hoe heet jij?' Ali keek verbaasd, hij stotterde een beetje. 'Euhh..iik..bb..ben A.a.a.aalii..' Defne glimlachde, 'serieus niet zo zenuwachtig zijn joh'. Ze knipoogde naar hem en begon een gesprek. Op dat moment kwam Selin binnen. Ze zat op een bankje en een jongen kwam naast haar zitten. 'Hey schoonheid wat is jou naam?' vroeg hij. 'Ik heet Selin en jij?' De jongen begon charmant te lachen. 'Yassine, ik heet Yassine.' Selin lachde, 'haha denk je dat je James Bond bent ofzoiets? Gekkerd.' 'Selin kom dan laat ik je de school zien. Selin en Yassine liepen door de school en ineens kwamen Ali en Selin oog in oog.

Ze liepen naar elkaar toe. Ali liet Defne achter en Selin liet Yassine achter. 'Jij', zeiden ze tegelijk. Ze keken diep in elkaars ogen, en dachten, hoe klein is de wereld? Hoe kan dit zo toevallig zijn? 'Selin? Waarom ga je zomaar weg leukerd kom effe.' Selin liep weg naar Yassine en Ali keek hoe ze weg liep. Defne begon te lachen. 'Wat was dat voor een achterlijke groeting?' Ali gaf een neppe lach en liep weg.

'Dames en heren! Welkom bij een nieuw schooljaar. Dit is mbo niveau 1, jullie zitten dus pas in de eerste klas. Vragen?' Yassine zat naast Selin en Defne naast Ali. 'Selin paas me je nummer, kunnen we lekker bij praten.' Selin dacht na, Yassine, hij is marrokaans, knap, en best aardig. Zou hij de ware zijn? Selin knikte en schreef haar nummer op zijn hand, ze knipoogde daarna en Yassine lachte sluw.
Defne aarzelde maar vroeg het gewoon, 'Ali mag ik misschien je nummer?' Ali dacht na. Ze is mooi, slank, best slim en ja ze is perfect. Hmm misschien wilt zij wel met mij trouwen, we zien wel dacht ali. 'Hier mooierd en schreef zijn nummer op haar arm. Defne werd een beetje rood en Ali gaf haaf een knipoogje.
De bel ging en ze waren allemaal uit. Yassine liep naar Defne toe, ze waren goeie vrienden. Dat betekende dat Ali en Selin elkaar vaker zouden zien.
Yassine en Defne stelden ze aan elkaar voor. 'Selin dit is Ali, mijn aanstaande', grapte Defne. Ali en Selin zeiden tegelijk: 'Aanstaande?' Ali zei, 'zou ik niet erg vinden ;) ' Selin werd een beetje jaloers, maar van de ene kant boeide het haar ook niet. 'Ja ik ken hem al van de i...' Ali onderbreekte Selin meteen 'de ict groep...' zei hij snel. Selin keek verbaasd naar Ali. Yassine begon te lachen en pakte Ali bij zn arm en ze liepen samen naar huis. 'Kom lopen naar huis waar woon je precies?' vroeg defne.

'Hey Ali was leuk je te kennen tot morgen dan he!' Ali was bezig om het perfecte selfie te maken, 'yassine doe peace met je handen kom selfie maken.' Yassine gaf zijn poze en ging weg. 'Hey yassine wacht wat is dat op je hand?' Yassine schreeuwde van de andere kant van de straat: ' DE NUMMER VAN EEN LEKKERE MEISJEE, AFBLIJVEN ZE IS VAN MIJ!' zei hij lachend. Toen wist Ali van wie die nummer was; Selin.

'Wauw we zijn gewoon buren selin. Wil je langskomen een keer?' Selin aarzelde maar zei toch oke. 'Hier sla gelijk je nummer op in mijn telefoon.' Selin knikte en zag dat ze Ali had in haar lijst. Ze wist niet waarom maar ze vond ze voor geen ene meter bij elkaar passen. Snel maakte ze een screenshot van zijn nummer en stuurde ze het naar zichzelf. 'Doe snel selin omygod.' Defne was ongeduldig zo te zien. Snel verwijderde ze de screenshot en het gesprek. <--- ( met haarzelf waar ze de screenshot stuurde.)

Ali had een foto van Selins nummer en dacht na. Zal ik haar toevoegen of niet? Uiteindelijk voegde hij haar toe, maar begon geen gesprek.

Selin dacht na. Over al haar herinneringen op het internaat. Hoe vaak ze Ali geslagen zag. Hoe vaak ze verdrietig werd en eenzaam was. Yassine is niks voor mij, maar ali wel. Ik weet het zeker. Ze begon een gesprek met Ali.

Selin: Hey ali, met Selin..
Ali was in shock en wist niet wat hij moest zeggen. Toch zei hij wat goeds.
Ali: Hoi Selin.

Selin: Waarom ging je liegen vandaag?

Ali: Voor mijn eigen bestwil. Niet bemoeien gewoon.

Selin: Oke dan. Doe normaal tegen mij. Doei.

Ali: Oke ciao.

Selin had zo veel meer verwacht. Serieus! Je hoort te zeggen van hey wacht niet gaan hoor, sorry. Nee! Maarja Idc, oke jawel Ik vind hem denk ik leuk.

Yassine: Heeeyyy Selientje.
Selin; Hi.
Yassine:Wil je met me trouwen?
Selin; Naaah.
Yassine: We zien morgen wel :)
Selin;Lol ik ga slapen doeeg x
Yassine: Doei baby x

07;50 In de ochtend
Selin
Er werd aangebeld het waren Ali Yassine en Defne. Mijn moeder werd woedend op mij 'WAAROM ZIJN ER JONGENS AAN DE DEUR?!' 'Jij wilt toch zo graag dat ik ga trouwen' zei ik, en klapte de deur dicht. 'Hey schoonheid, hoe is het?' Vroeg Yassine. 'Hoi, goed met jullie?' Yassine en Defne antwoorden met "goed", maar Ali zei niks.
Ugh waarom heb ik vrienden die bevriend met hem zijn serieus. Defne gaf Ali een kusje op zijn neus en hij lachte, maar terwijl hij lachte keek hij naar Selin. Selin werd jaloers en gaf Yassine een kus op zijn wang Yassine werd enthousiast, Selin en Ali keken elkaar aan terwijl de rest sprongen van enthouasiasme.

In de les, Selin keek naar Ali maar Ali keek weg. Jammer dat hij zo doet dacht ze. De leraar werd boos en riep selin naar voren, 'je let niet op, leg het maar uit dan!' schreeuwde hij. Selin liep naar voren. Niemand lette op behalve Ali. Hij keek haar aan alsof ze een wonder was. Selin's hart ging tekeer. Hij werd rood, Selin keek diep in zijn mooie blauwe ogen. De leraar schreeuwde: 'Zeg dan wat!' Iedereen was stil en het enige wat Selin zei; 'Ali...'

Forced LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu