Na de les:
'Wauw Selin waarom zei je zomaar Ali?' Selin werd rood en liep weg. 'Weet iemand wat er met haar is?' Defne schudde van nee.
Selin
Oh my gosh. Ik ben zo dom. Hoe kan ik zo dom zijn? Waarom word ik weer verliefd op Ali. Ben je vergeten wat er is gebeurt ofzo? Hij houd niet van jou. Hij liet jou achter, oke om eerlijk te zijn liet ik hem achter. Maar idc, hij heeft geen gevoelens voor mij.
De deur ging open van de meisjes - w.c. het was Ali.'Selin wat is er?' Selin werd rood, 'Ali ga weg mensen gaan het verkeerd begrijpen.' Ali rolde met zijn ogen en begon te schreeuwen. 'Selin, ik zie dat je me weer leuk gaat vinden. Ik zie het aanje ik ben niet DOM ofzo!? Ben je vergeten wat er is gebeurt? We hadden verkering, en jij vond iemand anders zomaar leuk! JA! Je vond mij niks meer, je kreeg het zat met mij!' Selin kreeg tranen in haar ogen.. 'ALI! Ik was 14 en jij was 16. Het was jaren geleden doe normaal ik was dom sorry!' Ali pakte Selin vast van haar arm en zei: ' Je ontkent niet eens Selin je gebruikt Yassine alleen maar om mij jaloers te maken maar het gaat je niet lukken! Ik moet trouwen van mijn ouders en dat ga ik doen met Defne! Je gaat mee maken wat ik heb mee gemaakt Selin. Zien hoe degene waarvan jij houd, houdt van iemand anders. Kijk en zie, hoeveel pijn ik je ga doen. ' Ali liet selin de arm los en liep weg. Selin begon hard te huilen en viel op de grond.
2 Maanden later, Ali en selin hebben nog steeds niet gepraat , Yassine heeft verkering met Selin , en Defne met Ali.
Selin
Ik moet wel, ik moet over 10 maanden trouwen met Yassine. Maar hij is niks voor mij. Ik wil het uitmaken maar ook weer niet. Ik snap niet waarom maar ik voel dat ik niet bij hem hoor.
Iemand belde aan, het was Yassine. 'Kom naar buiten snel.' Selin keek verbaasd, 'wat is er?' Yassine keek kwaad en agressief. 'Ik zeg kom, NUUUU.' Niemand was thuis dus ik deed de deur maar open voor hem. 'Nee kom naar binnen.'Yassine kwam binnen en liet de vaas vallen en schopte op de muur. 'DONDER OP JOH! KAN NIET WAAR ZIJN!' Selin werd bang. 'Wat is er?' Yassine pakte Selin en gooide haar op de bank. 'Yassine hou op wat doe je!!' 'Wat doe ik? Wat heb jij gedaan! Je had een relatie met mijn mattie en je zegt er niet eens wat van?' Selin werd steeds banger en banger. Yassine deed een voor een zijn kleren uit. 'YASSINE STOP!!!'
Ali
Er werd hard aangeklopt, het was Defne. 'ALI! YASSINE IS ER ACHTER GEKOMEN DAT JULLIE VERKERING HADDEN! HIJ IS WOEDEND EN NU BIJ HAAR THUIS! SNELLL!!!!'Ali rende zo hard dat hij zijn benen niet meer voelde hij had zweetdruppels op zijn voorhoofd en zag Defne niet eens meer, hij ging zo snel rennen dat Defne achtergebleven was.
Ali was er eindelijk hij schreeuwde en bonkte op de deur maar niemand deed open. Uiteindelijk maakte hij de deur kapot en hij was net op tijd. Yassine stond in zijn onderbroek en Selin lag op de bank met gescheurde kleren. Ali werd boos en gaf Yassine een vuist. Hij viel op de grond. 'YASSINE DIT BEN JIJ NIET BROER WAT IS ER MET JOU GEBEURT'! Yassine was flauwgevallen. 'Selin heeft hij iets gedaan?' Selin keek bang. 'Nee', zei ze huilend. 'Hij heeft mijn kleren gescheurd en hij ging veel schreeuwen. Maar dit was Yassine niet iemand moet wat hebben gedaan.' Selin begon hard te huilen en Ali troostte haar met een knuffel. 'Komtgoed..' op dat moment kwam Defne binnen. 'Hey selin omygod gaat het?' Ze knuffelde selin. Ali kon niet stoppen met het kijken naar Selin. Stop ali dacht hij. Ze gaat je weer achter laten. Ze gaat niet van je houden. Maar Ali dacht verkeerd. Selin hield van hem maar ze gaf niet toe.
De volgende dag;
Yassine Defne en Ali kwamen Selin ophalen. Ze belden aan en Selin kwam meteen naar beneden. Yassine knuffelde haar. 'Lieverd het spijt me. Het komt door Omar. Hij had voor de grap drugs in mijn Drinken gestopt, en toen kwam Defne het vertellen..' Selin keek naar Ali terwijl ze Yassine knuffelde. Toen liet ze yassine los en knuffelde Ali. 'Dankjewel..je hebt mij gered..Je bent mijn held..' fluisterde ze in zijn oor. Hij glimlachte, zijn knuffel voelde zacht en heerlijk aan. Hij rook ook heerlijk. Wat houd ons zoveel tegen dacht ze..
Selin kwam thuis van school. Haar moeder was woedend omdat ze een 5 had gehaald voor de Nederlandse taal. Haar vader kwam binnen en toen hij dat hoorde gaf hij haar een klap op haar gezicht. Selin schreeuwde vanaf haar kamer; 'OP HET INTERNAAT HEBBEN ZE ME GENOEG GESLAGEN NU JULLIE ? WAT VOOR OUDERS ZIJN JULLIE!' Selin was aan de hele avond aan het huilen ze deed de deur op slot en muziek hard aan. Daarna ging ze nog bidden. Dat is het voordeel als je badkamer naast je kamer is, snel en veilig haha. Selin kon er niet meer tegen en appte Ali. Ze moest wel met iemand praten.
Selin: Ali ik heb je nodig
Ali: Ga naar je vriendje dan
Selin: Harteloos....
Ali: Sorry
Selin: Nee. Hoef jou excuses niet.Nu begon Selin harder te huilen. Het was al inmiddels 01 uur geworden. Hij redde mij gister nog, hij troostte mij gisteren nog. Wat is er gebeurt zomaar? Hij is zo raar.
selin
Ik hoorde getikjes op mijn raam. Alsof er iemand aanklopte. Jajoh selin dat er een balkon is aan je raam betekent niet dat je " prins op het witte paard " ofzoiets komt. Ik zag opeens een schaduw, iemand stond daar FOR REAL! Opeens hoorde ik: 'Ik ben het Ali, doe open of ik schreeuw. ' Ik deed meteen open. En net toen hij binnenkwam gaf hij me een knuffel net als vandaag en gisteren.
'Gaat het selin', vroeg hij knuffelend. 'Ja dankjewel' zei ik. Opeens ging de bel 5 keer. Mijn moeder klopte op mijn deur en zei dat het Defne was. Defne schreeuwde van de raam: ALI IK WEET DAT JE DAAR BENT KOM NAAR BENEDEN!!! Zoveel stress en druk had ik nooit gehad. Ik begon te trillen. Aan de ene kant mijn ouders die wisten dat er een jongen in mijn kamer zat door Defne. Aan de ene kant het trouwen en Defne. 'En nu?' Mijn mp3 op mijn telefoon ging zomaar aan.Het liedje dat afspeelde; Photograph - ed Sheeran. Yassine was ook gekomen. Je hoorde 4 mensen tegelijk schreeuwen, mijn vader, mijn moeder, Defne en Yassine. Ali pakte mijn hand stevig vast en kwam steeds dichterbij. Van dichtbij waren zijn ogen mooier. Opeens hoorde ik niks meer, al mijn stress was over, Ali kwam steeds dichterbij... Zijn lippen zouden de mijne raken.. Nog nooit in mijn leven was ik zo stressloos.. Alleen tijdens het bidden..Het is een wonder.. Hij was zo dichtbij zijn adem voelde ik op mijn gezicht.. En toen.. toen was alles verpest.. mijn ouders waren binnen gekomen.. Daar was het weer.. Stress.. En het leven zonder Ali...
JE LEEST
Forced Love
RomanceEen meisje die op het internaat zat en moet trouwen. Een jongen met precies hetzelfde verhaal.