ALLAH KAHRETSİN.

115 16 0
                                    

Kızlar durun kendine gelmeye başlıyor..

Dedi jiyeon.

Yavaş yavaş gözlerimi açtım..

Iyi misin canim?

Dedi taeyeon gülümseyerek..

Olumlu anlamda kafamı sallayip;

"Iyiyim canım. "

Dedim.

Bugün Okula gitmek istemiyordum. Hatta hiç gitmek istemiyordum. Nefret ediyordum onlardan. Ama kai en çok kalbimi kıran o olmuştu. Ona G uvenmistim. Keşke olseydim ama böyle olmasaydı.. diye düşündüm içimden.. arkadaşlarım okula gidince bende üstümü giyinip dışarıya çıktım. Hava güzeldi.. lenslerimi takıp yürümeye başladım.. susuzlugum artıyordu.

*

*

Annemlerin kapisinin önündeydim. Susuzluğumu yolda gidermistim. Kapıyı çaldım. Annem kapıyı açınca sarıldık ve içeri geçtim..

"Kızım sen iyimisin"

Dedi annem.

Sahte bir gülümseme koyarak;

"Gayet iyiyim annecim. "

Dedim. Ve gözlerinin içine bakarak;

"Anne artık ben kuzenimle kalmiyacagim.. kiz arkadaşlarımın yanında kalacağım. "

Dedim.

"Bunu yapma. "

"Yapicam. "

Deyip kapıya yöneldim..

Derin bir nefes alıp yürümeye başladım.. eve gidip birkaç eşya koydum çantama ve yeni evime doğru yola koyuldum.. eşyalarımı yerlestirip mutfağa gittim. Kafamı dağıtmak iyi geleceğini düşünüp yemek yapmaya başladım..

Kai'nin anlatımı.

Bugün tina okula gelmemişti. Ne olmustu ki. Onu kendime affettirmem lazim.. bir kurt ve bir vampir.. birisi soylese sadece gulerdim.. okul çıkışında müdürün yanına gidip tina 'nin 1 Hafta rapor aldığını öğrendim.. tabi söylemedi. Aklını okudum..

Tabi ya evine gidebilirdim ama evi neredeydi..? Sonuçta biz vampir kokularını iyi alıyorduk.. sanırım onu bulabilirim diye düşündüm.. arkadaşlarım intikamlarini almışlardı.. ama benim için eziyet olmuştu.. kesinlikle affetmesi lazım..

^
^
Herşey hAzırdı. Sadece arkadaşlarım yoktu, derken kapı çaldı.. onlar gelmiştir diyerek kapıyı açtım..

Birde kimi göreyim..

"KAİ! "

diyebildim sadece.. ona kızgındım. Ama niye onu görünce kendimi tutamıyorum..

Bunları kafamdan atarak;

"Ne arıyorsun burda"

Diye bağırdım.

Hiç birşey demiyordu. Sadece gözlerime bakıyordu.. Kafami çevirip devam ettim.;

"Sana diyorum duymuyor musun? "

"...... "

Yine cevap gelmeyince tek kasımı kaldırıp;

"Sen bilirsin"

Deyip kapıyı suratına kapatıyorum ki elinle tuttu ve beni duvarla kendi arasına aldı.. ve kulağıma nefesini ufledi. .. nefesi boynuma deydikçe susuzlugum artıyordu.. ama umrumda değildi..

Kendime gelip;

" bırak beni"

Dedim ve kendimden iktirdim. O ise yerinden bile kipirdamamisti..
Kafasına boynumdan çekip dudaklarima baktı.. Ben sadece onu izliyordum.. yavaş yavaş yaklaşmaya başladı..

Yüksek sesle yutkundum..

Kai bunu duyunca yüzünde bir gülümseme belirdi. Ve dudaklarima yaklaştı.. arda birkaç santim kalmıştı..

Ona kızgındım, kırılmıştım. Ama ondan vazgecemiyordum. Ne yapayım..

Gozlerimi kapatıp beni öpmesini bekledim.. başka yapacağım şey yoktu..

O sırada kapı açıldı . ve o kişi ALLAH KAHRETSİN!!

Yeni bölüm..

Iyi okumalar..

Voteleyin lutfen.. ❤







YENİ AY (İntikam Ateşi ) KURT VE VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin