16. Rozřešení

230 20 0
                                    

Poslední díl!! Dejte se do čtení a zjistěte, jestli to dopadne dobře nebo ne!
Druhá řada začne jakmile skončí první řada Máš problém, Prooxy!, potřebuji čas na psaní. Děkuji za všechny vaše hvězdy, za to jak jste skvělý a že to vůbec čtete! Těším se na Vás zase příště! :)


,,Vieš, ako to s ňou mám, hej?" zeptal se Matúš.
,,No, tak na CineTubech ste sa k sebe mali viac lebo si aj fanúšičkám hovoril, že ste spolu, tak som predpokladal, že už je to všetko vyriešené, ale keď si sem dnes prišiel a vyzeral si hrozivo, tak si niesom istý," odpověděl mu Peter.
,,Samozrejme, že spolu niesme. Len som si chcel urobiť zo všetkých iba srandu. Veď vieš aký sme. A zaroveň som nechcel aby mi Hannu niekto prebral, takže som toho využil a snažil sa predstierať, že sme spolu, ale tak aby sa Hanna nezlobila a takmer sa i bavila, tak som si hovoril, že hej, všetko bude okey, len sme si z nich vystrelili a naviac mi ju nikto nevzal," vyprávěl Matúš. Ten sprosťák. Takže on to dělal i proto, abych nemohla někoho sbalit. Né, že bych měla potřebu. Kluci byli fajn, ale stejně mě bavilo vždycky usínat vedle Matúše, jenže jsem si pak ráno zase uvědomila, že Matúš povídá to, co povídá aniž by mi o tom sám něco řekl.
,,Si debil, Matúš. Ale láska je slepá," řekl mu na to Peter.
,,Len že Hanna sa nasrala. Strašlivo na mňa doma kričala a potom sme sa spolu vyspali," pokračoval Matúš. Docela by mě zajímalo, co mu na to Peter poví. Jsem hrozná, takhle je poslouchat, ale nic jiného mi nezbývá. Sama si chci uvědomit, jak jsem na tom.
,,Ty kokot. Vy ste sa spolu zasa vyspali i pres to, že na teba kričala? No kámo a bavili ste sa o tom?" zeptal se zděšený Peter.
,,Nie, hneď usnula a preto som z toho taký zmetený," sklesle mu odpověděl.
,,Hej kámo, mali by ste sa o tom porozprávať. Či spolu iba budete spať lebo ako."
,,Ja s ňou nemôžem iba spať, práve preto ma to toľko serie. Ona so mnou chce iba spať, to je jasne. Inak by na mňa nebola taká nasratá, ale ja nemôžem... Ja... ju lubim."
Rozbušilo se mi srdce. Matúš je do mě doopravdy zamilovaný.

Na chvíli bylo ticho. Lehce jsem nakoukla, oba seděli na pohovce. Matúš se díval do země a Peter nejspíš přemýšlel, jak mu odpovědět a rozhlížel se po místnosti. Zarazil se, jelikož mě uviděl. Ukázala jsem na něj, ať mlčí a on mi to odkýval. Vešla jsem polehounku dovnitř.
,,Taky tě miluju," řekla jsem do tiché místnosti a Matúš rychle zvedl hlavu a roztomile i zděšeně zároveň se na mě podíval. Peter byl zaskočen, ale bylo vidět, že mile. Myslím, že i jemu to udělalo radost.
Došla jsem k Matúšovi a chtělo se mi brečet. On si mezitím stoupnul a silně mě objal. Peter mě opatrně šťouchnul, aby Matúše nevyrušil a zamával na pozdrav, chtěl nás nechat o samotě, tak jsem na něj kývla a stiskla Matúše ještě pevněji. Ten si uvědomil, že mě až příliš drtí a tak povolil. Potom se odklonil a podíval se mi s úlevou do očí. Tekli mu slzy. Věřím, že slzy štěstí. Trochu se bál, ale natáhnul se ke mně pro polibek. Byl to ten nejromantičtější polibek na světě.
Věděla jsem, co chci. Jeho! <3


To ako vážne, Matúš?Kde žijí příběhy. Začni objevovat