1.

6.5K 271 30
                                    

Razele soarelui isi fac aparitia usor , usor in camera mea , ajungand la fata mea si facandu-ma sa stramb usor din nas .

-Trezeste-te odataaaaaa ! Vrei sa pierdem avionul !?

-Aishh , cat e ceasul ?

- 12 !

-Ok , ok dar mai e mult pana plecam la aeroport .

-Ai uitat cumva cat de repede te pregatesti ? Haide Stefania , ridica-te odata!

-Bineeee!

Ma ridic intr-un final din pat si merg la baie sa imi fac un dus .
Dupa terminarea dusului imi infasor corpul intr-un prosop si merg sa imi caut ceva de imbracat .

-Ooo ce seeexxyyy!*spune Alexis fluierand*

- Dispari ! * aruncand cu o perna in ea *

Se facuse deja ora 14:30 si la 16:00 aveam avionul .

-Esti gata  ?

-Da , haide sa mergem , mai bine ajungem mai devreme decat sa pierdem avionul .

Am iesit din casa si ne-am pus bagajele in masina si am pornit impreuna cu parintii nostri la aeroport.

-Sa aveti grija de voi fetelor ! *spune mama lui Alexis*

-Suntem foarte mandrii de voi ca ati invatat pentru a ajunge in Coreea .*spune tata*

-Ok deci visul vostru s-a indeplinit , mergeti la chinezii aia acum .

-Mama ! *incruntandu-ma*

-Va iubim foarte mult, sa aveti grija de voi si sa invatati bine! Drum bun !

-Si noi va iubim!

Am plecat de langa parintii nostri si am intrat in aeroport.
Peste 30 de minute decola avionul .

- Haide odataaaa ! *tipa Alexis *

-Vin,vin!

Alexis:

Abia astept sa ajungem acolo , o sa fie asa super.
Ma bucur ca am reusit sa ii conving pe ai nostri sa ne lase sa invatam acolo .

Stefania:

Dupa cateva ore bune de zbor am coborat din avion.
Ne-am luat bagajele si am pornit spre apartamentul pe care il inchiriasem .

-Cat de frumos e aici *uitandu-ma in jur*

-O sa fie si mai frumos la scoala !

-De ce ? Pentru ca sunt baieti ?* razand*

Am luat un taxi din fata aeroportului si in 10 minute am ajuns la apartament .
Admiram împrejurimile si din senin  simt cum cineva se izbeste de mine .

-Hei ai grija te rog pe unde mergi !

-Te-am omorat cumva ? *spune el fara a se opri din mers*

Era un baiat inalt, cu parul negru si cu trasaturi foarte frumoase.
Chiar mi-a atras atentia, dar eram cam artagos .

-Hei , care e problema lui? *intreaba Alexis nervoasa*

-Haide sa urcam .

Am urcat la apartament si am batut la usa deoarece inauntru ne astepta proprietara pentru a ne inmana cheile.

-Buna seara!

-Buna seara fetelor! Bine ati venit! Cum a fost zborul ? *spune doamna MinHee poftindu-ne inauntru*

-A fost obositor, simt ca as putea sa dorm 3 zile intregi *spune Alexis*

-Dar ma tem ca nu poti . Acum va las sa va odihniti, dar maine mergem sa va arat orasul.

-Sigur.

-Ok, atunci ne vedem maine, daca va e foame aveti mancare in frigider, va las acum! Noapte bunaa!

-Noapte buna!

-Ce doamna draguta *spune Alexis trantindu-se pe canapea *

-Stiuu, acum haide sa mancam si sa ne punem la somn .

Am mancat ceva apoi ne-am dus fiecare in camera ei . Mi-am facut un dus si apoi m-am bagat in pat . Ziua de maine avea sa fie una lunga .

"-Hei imi pare rau , te rog nu pleca!

-Chiar nu mai vreau sa te vad , te rog lasa-ma in pace! "

Sunt trezita de alarma care suna exagerat de tare . M-am ridicat sa opresc alarma apoi am ramas uitandu-ma in gol pentru cateva secunde gandindu-ma la ce am visat .

If I fall in love with you... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum