.Ik zei me ouders gedag ik gaf ze een knuffel en kus ik starten me auto. Ik ga samen met mijn vriendin naar Amerika we hebben lang spaar om deze vakantie te kunnen vol brengen. We gaan samen een jaar wonen in een klein Amerikaans stadje. Zodat we de cultuur daar kunnen ontdekken. En om te kijken of we hier willen blijven. We hebben een huis voor een jaar gehuurd. Er moet nog wel wat in gebeuren maar dat zou zo gedaan zien zeiden de eigenaren. Ik vind het zo spannend want dit is de eerste keer dat ik mijn ouders zo lang niet zie. En dat ik ga vliegen. Ik hoop dat alles goed gaat en dat we er samen een leuk avontuur van kunnen maken. We hebben ingecheckt en zijn klaar om te vertrekken. We stappen het vliegtuig in met een angst. Weg van ons vertrouwde omgeving weg van onze ouders. Eenmaal aan gekomen bij het dorpje ontmoeten we de huiseigenaren. Ze waren erg aardig en vertelde dat er nog wat aan het huis gedaan moest worden. Ze boden aan dat we in een hotel konden slapen vlak bij. We konden wel eerste de spullen in het huis zetten zodat we niet alles mee hoefden te nemen naar het hotel. Gelukkig konden we even in het huis kijken. Het zag er uit oud van binnen zag het er gelukkig wel goed uit. We moeten wel nog veel aan te tuin doen. En de kamers leuk inrichten. Toen we het huis hadden gezien gingen. Gingen we de beurt verkennen. Er zijn hier erg veel kleine en ouden huizen. Er zijn hier erg weinig winkels er is een supermarkt en dat was het. Het hotel waar we in slapen is oud en ziet er onverzorgd uit. We gaan nog even de stad in om te feesten. Dan gaan we morgen even de grote stad in 10 kilometer hier vandaan om de spullen te kopen. Na het feesten gingen we slapen. Het bed lag niet lekker en de lampen deden raar. Ik hoorde de hele nacht geluiden en wist niet waar het vandaan kwam. Eenmaal wakker. Hebben we ontbeten in de stad. En zijn we naar het warenhuis gegaan. We hebben veel spullen gekocht voor het huis. Gelukkig kunnen we morgen het huis is kim. In het warenhuis zijn we een paar leuke mensen tegen gekomen waar we vanavond eten. ze vertelden over ons huis. Dat er een paar jaar geleden een familie drama is geweest. Dat ze door een onbekende man zijn vermoord. Ik werd toch een beetje bang. Maar na een gezellige avond was ik dat weer vergeten. Lekker naar het hotel en morgen naar het nieuwe huis ik heb er zin in.
JE LEEST
spiritueel eind
Paranormal2 meiden Lisa en Kim gaan samen op een vakantie naar Amerika. Waar ze in een klein stadje terecht komen. Ze maken daar allemaal rare dingen mee. Dingen die er niet zijn. Ze zijn bang maar ze weten niet wie hun kan helpen. Ze roepen iemand op maar da...