Dincolo De Aparente

20 1 0
                                    

Capitolul 1

Peter Matthew Morgan stătea în picioare lângă tejghea și-și aduna lucrurile. Avea un portofel cu patru sute de dolari strânși în închisoare și documentele care confirmau eliberarea condiționată. Actele trebuia sa le aibă la el și sa le prezinte agentului de eliberare condiționată. Era îmbrăcat cu hainele pe care le primise de la inchisoare :jeansi, un tricou alb și o cămașă de blugi pe deasupra, o pereche de adidași și șosete albe. Era o ținută complet diferita de cea cu care intrase în închisoare. Petrecuse patru ani și trei luni în Pelican Bay.Executase perioada minima din pedeapsa, care fusese oricum mult prea mare pentru o prima condamnare.Fusese prins cu o cantitate foarte mare de cocaina, judecat, condamnat și trimis la închisoarea de stat Pelican Bay.
La început vânduse cocaina doar prietenilor. Pe parcurs, se apucase serios de droguri și ajunsese sa își susțină familia din ce vindea. În sase luni, pana sa fie prins, reușise sa tragă aproape un milion de dolari, însă nici cu atâția bani nu mai putea acoperi datoriile pe care făcuse în urma unor jonglerii financiare:droguri investiții proaste, vânzări neinspirate, bunuri ipotecate. O vreme fusese agent la bursa, însă avusese probleme cu SEC!!!. ÎN Cazul în care capetele de acuzare ar fi fost suficient de solide, ar fi fost arestat de agenți federali, însă acest lucru nu se întâmplase. Trăise pe picior mult prea mare, exagerate peste măsură, intrase în atât de multe necazuri și devenise atât de dependent, încât singura modalitate prin care își putea acoperii datoriile fata de cel de la care își lua drogurile fusese sa devina dealer pentru el. Mai mult de cat atât, făcuse o serie de smecheri cu cecuri false și deturnare de fonduri, însă avusese noroc.
După....

To be continue!!!


Dupa ce fusese arestat pentru trafic de cocaina, angajatorul lui renunțase sa depună plângere. Ce rost ar mai fi avut? Indiferent căti bani furase, nu mai avea cum sa ii înapoieze. Se întâmplase de mult, și oricum nu fusese o suma asa consistenta. În nici un caz, nu avea cum sa își recupereze banii. Angajatorului ii fusese și mila de el. Peter cucerea ușor pe oricine, reușea sa câștige simpatia tuturor.
Peter Morgan era genul de băiat bun, care o luase pe cai greșite. De-a lungul vieții, alesese mult prea des drumul cel mai scurt, ratând absolut toate ocaziile de pe parcurs.Prietenii și partenerii lui de afaceri le compătimeau mai ales pe soția și pe fetitele lui. Căzuseră victime lipsei lui de judecata și jongleriilor necugetate pe care le făcuse. Cu toate acestea, oricine putea spune despre Peter Morgan ca, în adâncul sufletului era un tip de treaba. Era greu de apreciat ce nu mersese bine. Adevărul e ca multe nu mersese cum trebuia.
Tatăl lui, care murise când acesta avea 3 ani, provenea dintr-o familie cunoscuta în cercurile înalte din New York. Averea familiei se risipise de-a lungul anilor, iar mama lui Peter reușise sa cheltuiască toată moștenirea cu mult înainte ca Peter sa crească mare. La scurt timp după ce tatăl lui Peter murise, mama se căsătorise cu un artistocrat tânăr și foarte influent. Acesta era moștenitorul unei familii de bancheri importante, care aduse mare grija de Peter și de surorile lui, ii iubire și se îngrijire de aducătoare lor, trimițându-i la cele mai buni scoli private, alături de cei 2 frați vitregi, care apăruseră în viata lui Peter în timpul căsniciei lor.Familia părea unita și mai cu seama înstărita, deși, în timp, mama lui Peter începuse sa aibă probleme serioase cu băutura,ajungând chiar într-o clinica de dezalcoolizare, lăsându-i pe Peter, pe fratele și pe sora lui aproape orfani. Tatăl lor vitreg nu ii adoptase niciodată și, iar după ce mama lor murise, aceasta se recăsătorise. Noua lui soție nu a fost de acord ca aceasta sa se împovăreze financiar, sau în orice al fel, din pricina a trei copii care nici măcar nu erau a lui...

To be continue!!!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 27, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dincolo De AparenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum