hoofdstuk 2

166 8 1
                                    

"Haar broer heeft daar zelfmoord gepleegd" nu valt mijn mond open. Ik weet even niks te zeggen, ik kijk op mijn mobiel. Ik moet naar mijn vader ... Maar ik besluit om te blijven .

"Moet je weg?" Vraagt Carlijn "Nee" zeg ik snel " waarom kom je eigenlijk nu pas naar Robin?" Vraag ik om een gesprek te vormen

Maar gelijk bedacht ik me dat het heel gemeen klonk dus ik zei heel snel sorry "zo bedoelde ik het niet" . Ze keek me aan " maakt niet uit, ik zat al 3 weken in Marokko bij mijn vriend, ik zou nog 3 weken blijven maar toen ik het hoorde van Robin ben ik zo snel mogelijk gekomen"

Ik kijk weer op mijn mobiel 23:17 "kut ! Sorry ik moet gaan ik uhmmm.."

Voordat ik iets kan zeggen kijkt ze me aan "hè het is goed ik blijf bij Robin maak je geen zorgen" zegt ze Lief. " alsof je mijn gedachten kan lezen " zeg ik lachend.

Ik fiets naar huis en ga zo stil mogelijk naar binnen maar het maakt niet uit mijn moeder staat op me te wachten met tranen in haar ogen ze kont naar me toe en geeft me een knuffel.

"Waar is dat voor?" Vraag ik helemaal verbaast. "Ik was zo ongerust, je vader was hier hij was heel boos hij zocht naar je " dan pas zie ik de blauwe plek op haar gezicht, ze draait haar hoofd weg maar ik zie het toch.

"Mam, heeft hij dat gedaan?!" Zeg ik terwijl ik boosheid naar boven voel borrelen.

"Het is niks ik heb de politie gebeld hij zit in de gevangenis , maar ik probeerde je te bellen maar je nam niet op " en er rolt weer een traan over haar wang.

"Ik was zo ongerust, hij was weer dronken." Zegt ze maar nu met gesnik er doorheen , ik heb mijn moeder nog nooit zo gezien . Ik loop naar haar toe en knuffel haar stevig "er gebeurd niks met mij , en hij komt nooit meer dit huis binnen oke?" Ze knikt.

Ik ga naar boven en Kleed me om, ik heb morgen weer Lacrosse training en ik sta in de aanval! Ik trek een Jogging broek aan ten die mijn shirt uit , ik poets nog even mijn tanden en ga dan slapen.

Heeyy! Vandaag een klein hoofdstukje! Maar ik hoop wrl dat jullie het leuk vinden ! Waarschijnlijk komt morgen hoofdstuk 3 online!! ❤️😱 en dat wordt ren extra lang hoofdstuk!

The boy who saved meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu