17. Bölüm

153 12 0
                                    

6 yıl sonra 

Tiniden 

Bugün kızımın doğum günüydü . Aynı zamanda da Jorgenin öldüğü gün . Jorgenin ölümünden sadece bir kaç saat sonra almıştım onu kucağıma . Çok küçüktü ve çok tatlıydı . Küçük kızımı gördüğümde çok mutlu olmuştum . Sonra aklıma Jorge gelmişti ve ağlamak istemiştim . Ama ağlamamıştım . Jorgenin söyledikleri gelmişti aklıma . Benim onu hatırlayarak üzülmemi istemiyordu . İstediğini yapacaktım . Onu unutmaya çalışacaktım . 

Kızıma Estrella adını vermiştim çünkü o benim karanlık gecemde bana ışık olan yıldızımdı .  Ama yakın zamanda karanlık gece bitecek ve güneşli gün başlayacaktı . 

Kucağımda kızımla birlikte hastaneden çıktığım gün hayatımdaki her şeyi değiştirmeye karar vermiştim . Önce Jorgeyle birlikte yaşadığımız büyük evi satıp yerine Jorgeyle bir çok şey yaşadığımız parktan uzakta bir apartmandan küçük bir daire almıştım . Sonra da halk kütüphanesinde bir iş bulmuş ve çalışmaya başlamıştım . Şimdi de kütüphanenin sessizliğinde bunları düşünüyordum . 

Jorgenin istediğini yerine getirmeye çalışıyordum ama pek başarılı olduğum söylenemezdi . Yalnız kalıp sessizliğe kavuştuğum her anda çoğu zaman onu düşünüyordum ama sıradan bir günde bu düşüncelerden kurtulmam oldukça kolay oluyordu. Bugün ise farklıydı çünkü bugün aklıma gelen onunla yaşadığımız güzel günler değilde onun hastalığı ve ölümü oluyordu . Bu yüzden kızımın doğum gününü hiç kutlamamıştım . Kızım arkadaşlarına özeniyor ve onların ki gibi güzel ve büyük bir parti istiyordu ama ona bu istediğini veremiyordum . Hatta ona bugüne kadar doğum günü hediyesi bile almamıştım . Çünkü bugünde hiçbir zaman Jorgeyi unutmayı ve mutlu olmayı başaramıyordum . 

Yanıma iş arkadaşlarımdan biri olan Davidin gelmesiyle düşüncelerim bölündü . Benim dalgın olduğumu fark edince '' Ne düşünüyorsun ? '' diye sormuştu . 

'' Bugün kızımın doğum günü . '' dediğimde '' Aynı zamanda onun öldüğü gün . '' diye tamamladı cümlemi . Ona bazı şeyleri anlatmıştım . Çünkü David dertleşmek için çok iyi bir arkadaştı . 

'' Ama yine de seni bu kadar çok düşündüren şeyin ne olduğunu anlamadım . '' diyerek konuşmaya devam ettiğinde '' Kızım bir doğum günü partisi istiyor . '' dedim . 

'' O zaman ona istediğini ver . '' 

'' Yapamam . Çünkü onu unutamıyorum . '' 

'' Onu unutamıyorsan sık sık hatırlamamaya çalış . '' dediğinde gözümden bir damla yaş aktı . Bunu gören David '' Ne oldu ? '' diye sordu . 

'' O da böyle söylemişti . '' dedim . '' Ölmeden bir kaç saniye önce . '' 

'' O zaman onun son isteğini yerine getir . Onun öldüğü günün bugün olduğunu bu geceye kadar unut ve kızının doğum gününü kutla . Çok büyük bir şey yapma ama kızını mutlu edecek eğlendirecek bir şey olsun . '' dediğinde aklıma gelen fikir ile oturduğum yerden kalktım ve bir kaç saatliğine izin alarak kütüphaneden çıktım . 

Kütüphaneden çıktığımda ilk önce bir kitapçıya gittim ve çocuk kitaplarına bakmaya başladım . Aradığımı bulduğumda çok mutlu olmuştum çünkü kızıma başka ne hediye edebilirdim bilmiyordum . Bu kitap için Jorge ilk okuduğum kitap demişti ve kızımın bu kitabı okumasını istiyordum . Daha okumayı bilmiyordu ama bu sene ilk okula başlayacaktı ve okumayı öğrendiğinde ilk bu kitabı okumasını istiyordum . 

Kitabı satın alıp kitapçıdan çıktım . Estrellayı Mechilerden almaya giderken yolumun üstündeki bir pastahaneden iki kişilik küçük pastalardan aldım . Mechilere gittiğimde Estrella beni bu kadar erken beklemediği için şaşırmıştı . Elimdeki poşetleri görünce de fazlasıyla meraklanmıştı . Eve gidene kadar bana poşetlerde ne olduğunu sorup durdu . 

Eve geldiğimizde mutfağa gidip aldıklarımı masanın üstüne bıraktım .  Estrella da peşimden gelmişti . Poşetleri elimden bıraktığımı görünce hemen pastanın paketini açmaya başladı . 

'' Önce yemek yiyeceğiz . Yemek yemezsen pasta yiyemezsin . '' dedim ve pastayı önünden alıp ulaşamaycağı bir yere koydum . Bu seferde öteki paketi eline aldı . 

'' Bu ne ? '' diye sorduğunda '' Doğum günü hediyen . '' dedim . 

'' Yaşasın . '' diyerek paketi açmaya başladı . Kitabı gördüğünde gülümsedi . 

'' Çok güzel . Çok şirin . Çok tatlı . '' dedi . Hediyesini beğenmişti . Aslında kitaptan çok kitabın kapağını beğenmiş gibi duruyordu ama onu mutlu etmiştim . Bu bana yeterdi . Benim yüzümden kızımın mutlu günü bozulmamalıydı . Bundan sonra kızımı hep mutlu edecektim . Jorgeyi sık sık hatırlamayacaktım ve kızımı mutlu edecektim . 


Unutulmaz Aşk (3.kitap )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin