Merhaba arkadaşlar :)) Yarın final var :))) Final uzun olacak.
İyi okumalar :)))))))
Ashton: Selam bilinmeyen numara, naber?
Bilinmeyen Numara: İyiyim Ash, sen?
Ashton: Bende iyiyim. Sana bir şey sormak istiyorum. 2 gün sonra okul partisi var. Kiminle gideceksin?
Bilinmeyen Numara: Yalnız geleceğim Ashton. Sen?
Ashton: Carly ile gideceğim :)
Bilinmeyen Numara: Carly?
Ashton: Arkadaşım. Ondan başka benimle gelecek kimse yok. Benimle sadece Carly konuşuyor.
Bilinmeyen Numara: Amanda kiminle gidiyor?
Ashton: Bilmiyorum. Onunla hiç konuşmadım.
Bilinmeyen Numara: Kiminle konuştun?
Ashton: Carly ile. Zaten dün onunla birlikte gezdik. Çok eğlenceli birisi.
Bilinmeyen Numara: Sadece arkadaşın mı?
Ashton: Tabiki, sadece arkadaşım.
Bilinmeyen Numara: Etrafına iyi bak Ashton. Seni seven birisi var. Sen o kişiyi bulduğunda geç olacak.
Ashton: Tavsiyen için sağol fakat ben daha senin kim olduğunu bulamadım.
Bilinmeyen Numara: Partide kim olduğumu göreceksin Ashton. Sabret.
Ashton: Gerçekten mi? Bu süper :)))) Neyse, Carly arıyor. Sonra görüşürüz :)))
Bilinmeyen Numara: Görüşürüz Ash :)))))
Amanda'nın kırılmış kalbi, artık yok oluyordu. Ashton'un Carly'e aşık olma ihtimali bile onu öldürüyordu.''Herneyse'' dedi kendi kendine. Parti 2 gün sonraydı. 2 gün sonra Ashton'a aşık olduğunu söyleyecekti. Eğer karşılık alamazsa Amerika'ya, babasının yanına taşınacaktı. Bir daha geri dönmemek üzere. Bunu babasıyla konuşmuştu. Babası da bunu kabul etmişti. Tek yapması gereken 2 gün daha beklemekti. Sabredebilirim diye düşündü. Güçlü olmak zorundaydı.