DÜZENLENMEDİ
Fit bir anda "O mektubu çabuk yatağa bırak." diye bağırdı.
Vücudumdaki her hücre en ufak bir sese bile duyarlı hale geldiği için bu ani çığlıkta vücudum otomatik tepki gösterdi ve yumruklarını sıkarak hızlıca arkama döndüm.
Yumruklarımı o kadar sert sıkmıştım ki tırnaklarım etime girmişti. Tuna ve Fit bu ani dönüşümden korkmuşlardı ve iki adım geriye çekilmişlerdi.
Sakinleşmem iki saniye sürdü.
Sağlak olduğum için sadece sağ yumruğumu sıkmıştım. Açtığımda dört hilal şekilli yaradan oluk oluk kan aktığını gördüm.
Ne yaptığımın farkına varamayan Tuna elimi gördüğünde küfrü basıp " Noluyo lan eline?!" dedi.
"Sadece biraz kan. Yara bandı var mı?" dedim.
Sadece-biraz-kan mı?
Yerde küçük bir gölcük birikmişti bile.Fit "Gerzek misin? Önce kanamayı durdurmamız lazım." dedi.
Banyoya koşup küçük bir sağlık kutusuyla geri geldi.
Gerçekten mi? Acil durum kutusu.
Kursuna falan gitmiş olmalı ki çantayı açtığı anda daha ben göremeden pamuğu aldı ve üzerine batikon damlattı.
Önümde dikildiğinde her şey o kadar hızlı olmuştu ki salak gibi dikilmeye devam ettim.
Fit en sonunda "Elini uzatacak mısın?" dedi. Daha sonra farkına varıp elimi uzattım.
Sağ elim neredeyse tamamıyla kana bulanmıştı. "Bu şey ne ara bu kadar kanlandı?" diye bağırıp tekrar tuvalete koştu.
Elinde tuvalet kağıdı rulosuyla koşarak geri gelirken bir yandan da tuvalet kağıdını kopartarak zaman kazanıyordu.
Hemen elimi temizledi ve tam batikonu basacakken "Buna bir alkol döksek iyi olacak." dedi.
Kutudan alkol çıkarttı ve beni banyoya sürükledi.
Sonuna ağzımdan bir şeyler çıktı: "Odamızda alkol var ve benim haberim yok mu?"
Bana sen-gerçekten-ciddi-misin-yoksa-mal-mı bakışı attı.
Düşününce, eh evet sanırım malım.
Alkol döktüğü anda beklemediğim bir acı patlaması yaşadım. Alkol nasıl böyle bir şeyi yapabiliyordu? Kanımıza karıştığında o zaman tam anlamıyla acıdan ölmemiz gerekmez miydi. Böbrek falan hallediyordur onu da herhalde.
Fit bağıracağımı tahmin etmiş olmalı ki durmadı. Yaklaşık bir yudum alkolü döktükten sonra durdu.
Ve hiç beklemediğim şekilde bir daha döktü. Yine acıttı ama öncekinden daha az. Bağırmamak için dudağımı ısırdım. Çok sert ısırdım ve bir an elim gibi olacağını düşündüm.
İkinci alkolü dökmeyi bıraktığı zaman dişlerimi alt dudağımdan çektim. Ağzıma kan tadı gelmediğinden emin olduğumda içim rahatladı.
Fit alkolü içeri yerine koymaya giderken Tuna'nın bizi izlediğini fark ettim.
Ben daha bir şey söyleyemeden Fit elinde sargıyla içeri daldı. Hemen sargıyla elimi sardı ve kapattı.
Yara çok acımıyordu. Hasar görmemesi veya daha fazla kanamaması için yeterliydi bu sargı.
"Daha iyi misin?" dedi. Başımla onayladığımda Tuna "Nasıl oldu?" dedi. "Fit birden bağırınca..." aklıma mektup gelince konuşmayı kestim ve "Mektup!" diye bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şanslı Çocuk: Katil -Düzenleniyor-
ActionBoğazını temizledi ve "Ege Kanmaz Blok A kat 2. Berk Tutucu Blok A kat 1. Tuna Çanak Blok A kat 4. Gizem Armağan Blok A kat 3." dedi. Neden sıralar karışıktı? Sanki özellikle yerlerini değiştirmiş gibi. "Her yer tertemiz olacak. Hadi iş başına." Her...