Medya : Batu keyfli okumalar okuyucanları m.
«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»
******* uçağı için 18 nolu kulvara gelmeniz rica olunur
Artık uçağa bitmiştim. Gidiyordum tekrar yeni olmayan eski hayatıma geri dönüyordum.
"Hanfendi Hanfendi uyanın uçak indi uyana bilirsiniz" hostesin sesi ile ******* vardığımı anladım. Uçaktan inip taksi çevirdim. Adresi söyleyip kafamı cama yasladım.
10 dakika sonra evimdeydim ve özlediğimi farkettim hani şu, evim evim güzel evim . Lafı vardır ya işte o laf tam şuan söylenecek tarzda.
Ahh hadi ama anahtarlar nerede of üzerimde yok. Aha şimdi hatırladım Brezilya"ya gitmeden önce komşuya çiçeklerimi sulaması için bırakmıştım en iyisi ona gitmek.
Bir anda kapı açıldı ve biri evimden çıktı.
"Aaaa Asu bende tam çiçekleri suladım çıkıyordum ee nasıl geçti balayı çok kısa sürdü bir sorun mu var acaba ? " dedi nasıl da biliyor ışte ben kadına bu yüzden güveniyorum. Oda benim gibi yalnız artık bu kışı yine sobanın üzerinde fındık ve kestane kızartarak geçireceğiz. "Kızım bir sorunmu var Asu Asu kızım"
"Yok teyzecim yaa dalıp gittim."dedim söylenecek başka birşey yoktu ki zaten o bu değilde desem mı acaba olayları .. Yok ya zaten uzun bişey gerek yok bence. "Asu söyleyecek misin sorunmu var"
"Yok teyzecim ya daldım işte ee sana bi çay yapayım mı ? " dedim en iyisi böyle geçiştirmekti. "Yok kızım daha iyisi ben sana bi yorgunluk kahvesi yapayım hem uçakta felan yorulmuşsundur" olur anlamında başımı salladım. "Teyzecim sen eve geç bende bavulumu bırakıp geleyim olurmu? " dedikten sonra bavulumu eve bırakıp Brezilya Sao Paulo"dan aldığım sütlü tatlıyı alıp çıktım. Ve eve yol aldım.
'°'°'°'°'°'°'°'°
"Asu kahven nasıl olsun kızım"
"Süt varsa sütlü olabilir teyzecim" dedikten hemen sonra cebimde bir titreme hissettim.
Kimden; Aşkım.
Asu nerdesin neden gittin ha söylesene hani sen bana kolundaki çizimler ne demiştin ve 19 yaşımda sadist bir sevgilim vardı demiştim işte o bu kız Cansu! Biliyorum benden nefret ediyorsun şuan ama ben seni bir kere daha görüp sarılmak istiyorum bana nerde olduğunu söylemisin ? ""Sana gerçekten çok ihtiyacım var Asu çok !! "
Kime; Aşkım
Bilmiyorum Batu tam sana bağlanmışken neden beni böyle şeylere maruz bıraktın ? Sende bana nerede olduğunu söyle ! "Baktım ki 1 dakika sonra mavi tik belirdi biliyorum şuan bensiz deliriyor ama bunları baştan söyleyecekti daha görüp bu 3 aylık ilişkimiz çok hızlı geçti fakat ben onu iyice sevmişken onun denizinde boğulurum onun hayatında yüzemem o bana yüzme öğretip giderse onsuz dibe batarım onun sularında hayatta kalamam ben ona iyice bağlanmışken onsuz yapamam...
Batu"dan...
Kime; Prenses
Ben şuan sensiz ve kimsesizim prenses ama lakinn gerçekte nerdesin dersen hastanedeyim gerçeği öğrenmek isterse sadist manyak şizofren beni bıçakladı fazla kan kaybettim ama ben zaten ruhsuz kansızın tekiyim prenses seni seviyorum prenses ben sensiz duramıyorken sen istediğini yap ha bu arada seni seviyorum prenses ... "