14-Heyecan

74 6 2
                                    

Merhaba arkadaşlar :) Bir sonraki bölüm final :)

İyi okumalar :)))


Ashton: Bilinmeyen numara, naber?

Bilinmeyen Numara: Heyecanlıyım. Sen?

Ashton: Bende heyecanlıyım.Yarın senin kim olduğunu öğreneceğim. Sen neden heyecanlısın?

Bilinmeyen Numara: Benim kim olduğumu öğrenince vereceğin tepkiyi merak ediyorum. Bu yüzden heyecanlıyım.

Ashton: Anladım.Bu arada Amanda ile konuştum. Partiye Michael ile gelecekmiş. Calum ve Luke sevgilileri ile gelecek. Onlarla barıştım. Fakat Amanda'yla aramız eskisi gibi değil. Ve bu durum beni üzüyor.

Bilinmeyen Numara: Onlarla barıştığına çok sevindim. Amanda'ya hak veriyorum. Onu çok kırdın.

Ashton: Biliyorum. Onu kaybettim.

Bilinmeyen Numara: Geri kazanabilirsin.

Ashton: Nasıl?

Bilinmeyen Numara: Onunla konuşmaya çalış. Anladığım kadarıyla sen Amanda için çok değerlisin. Sana fazla küs kalacağını sanmıyorum.

Ashton: Pekala, ben Amanda ile konuşmaya gidiyorum.Tavsiyen için teşekkürler. Yarın görüşmek üzere bilinmeyen numara :)))))) Ve sanırım bu son mesajlaşmamızdı :)

Bilinmeyen Numara: Evet Ashton. Bu son mesajlaşmamız. Yarın görüşmek üzere :))))


Amanda çok heyecanlı, aynı zamanda da meraklıydı. Acaba yarın Ashton'a herşeyi öğrenince ne yapacaktı?



Unknown Number// IrwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin