-Buna dimineata fetelor ! Cum ati dormit ?-Buna dimineata , am dormit bine * indreptandu-ma spre canapea *
-Ma bucur sa aud asta , paai , sunteti gata ? vreti sa plecam ?
- Sigur .
Am iesit impreuna cu doamna MinHee din apartament si am pornit sa vizitam orasul.
Ne-a dus prin tot felul de locuri frumoase , apoi ne-a dus si pana la scoala la care urma sa invatam.
Era o scoala mare , destul de draguta pe dinafara , adica nu arata ca un penitenciar.
Se facuse deja seara asa ca ne -am intors acasa .-Va place orasul?
-Daa , e foarte frumos si foarte mareee , ma dor picioarele .
-Dar scoala cum vi se pare ? Adica din ce ati vazut .
-Macar nu arata ca un penitenciar cum arata fosta noastra scoala .
-Stiti ca peste 5 zile incepeti scoala nu ?
-5 zile!?
-Da . Fetelor eu trebuie sa plec acum . Noapte bunaa .
-Noapte buna !
-Aah , incepem scoala asa de repede , de ce asa repede ?
-Aici se incepe mai devreme decat la noi .
-Iti inchipui cum o sa ne priveasca toti ?
-Nu ma intereseaza . O sa se obisnuiasca .
-Eu merg sa dorm , noapte buna .
-Noapte bunaaa.
Dupa cateva minute dupa plecarea lui Alexis am decis sa merg si eu in camera .
A doua zi de dimineata cineva batea puternic in usa camerei mele . M-am ridicat incet din pat si m-am dus sa deschis usa .-Cat ai de gand sa mai dormi ? *spune Alexis dandu-ma din usa si intrand in camera*
-E prea devreme , pleaca.
-E ora doua femeieee!!
-A serios ?
-Da , acum haide sa facem prajituri, am chef sa mananc ceva bun .
Am mers in bucatarie si ne-am apucat sa facem niste prajituri . Bineinteles ca se facuse ora 5 si bucataria era facuta varza . Ne-am apucat de curatat si imediat s-a facut ora 7 . Am mancat cateva prajituri apoi am plecat prin oras .
-Oare o sa avem colegi frumosi ? *intreaba Alexis *
-Esti nebuna.
-Heeeei nu ma judecaaa . *lovindu-ma incet in umar *
Imi arunc privirea pentru cateva secunde in spate, cand deodata simt pe cineva care se izbeste de mine .
- Oh doamne , frate ce aveti toti cu mineee !
-Aahh , iarasi tu ! Mai uitate pe unde mergi .
Era baiatul de data trecuta , de ce am norocul sa ma intalnesc cu el in conditiile astea !?
-AI VREO PROBLEMA !?*tipa Alexis la el *
-Hei , calmeaza-te , nu merita sa te agiti atat , haide sa mergem .* tragand-o de mana *
Ne-am indepartat de el ,Alexis era inca foarte nervoasa , am incercat sa o calmez , dar fara efect insa.
-Ce nesimtit , dupa ce ca el te loveste , tot el iti zice sa fii mai atenta .
-Mmm ma rog ...
-Ce s-a intamplat ? Esti suparata ? Din cauza lui nu-i asa ?
-Hmm ? Ce ? Nuu nuu ..nu sunt suparata , sunt bine .
Ne-am intors acasa pentru ca se facuse deja foarte tarziu.
Dupa 5 zile...
Alexis:
-Stefaniaaa, trezeste-te ! Mergeem la scoaalaaa !
-De unde atata fericire ?
-Haide odataaa , nu mai pune atatea intrebari .
-Off bine , bine
Stefania:
-Haide , sa intram si noi *spune Alexis tragandu-ma de mana *
Ne-am intalnit cu doamna directoare care ne-a prezentat-o pe doamna diriginta . Era o femeie foarte draguta , era mica de statura , cu parul negru pana la umeri si purta ochelari .
Am stat cu dansa pana am intrat in clasa , pentru ca nu cunosteam pe nimeni .-Ala nu e baiatul ala de pe strada !?*spune Alexis nervoasa*
-Suntem cu el in clasa ? * dandu-mi ochii peste cap*
-Se pare ca da.
-Asta nu o sa fie bine deloc * lovindu-mi fruntea cu palma *
-De ce ?
-Fara motiv .
In timp ce vorbeam cu Alexis , l-am vazut pe baiatul acela cum se apropia de noi, dar nu l-am bagat in seama .
-Heei , se pare ca suntem colegi , o sa fie amuzant * facandu-mi cu ochiul *
Nu l-am bagat in seama si ne-am asezat in banca . Doamna diriginta ne-a rugat sa iesim in fata clasei si sa ne prezentam . Am iesit in fata clasei ne-am prezentat, apoi am mers inapoi la locurile noastre .
Baiatul acela ma analiza din cap pana in picioare foarte insistent .-Jungkook la ce te uiti ? *spune doamna diriginta*
- La nimic !
Deci Jungkook il cheama , ce dragut .
-Hei tocilaro , frumos fund!