Merhabalarr. En uzun ve en güzel yorum @CerenDemirci2 nin yani. Çook Teşekkürler.... Multi sero ile hilmişş. fazla uzatmayayım yb sizi bekliyooor.
Anıl ın ağzından :
Serenay uyumaya gitmişti. Bana para borcu olan biriyle buluşmaya gitmem gerekiyordu. Hazır serommm uyumuş ken dışarı çıkmaya karar verdim. Giyinmeye gittim. Serenay uyumamıştı. Bana döndü. Nereye gideceğim hakkında sorular dalan sordu. Arkasını döndü. Bende giyindim. Ben evden çıktım. Adamla buluşacağım yer eve çok yakın değildi ama uzak da değildi. Adam parayı getirmemişti. Tartışmaya girdik. O sırada serenay ı gördüm. Kaçıyor Muydu yoksa. Serenaaay diye bağrınca bana döndü. Bit sürü saçma şey geveledi. Onu benim adamlarımdan birinin arabasına bindirdim. Adamı da serenayın eve girdiğinden emin olduktan sonra tabi bundan önce serenay ın anahtarını alıp serenay eve gelince üstüne kilitlemeği tembihledim. O da tamam deyip arabayı sürdü. Arabanın gittiğinden tam olarak emin olunca borcunu ödemeyen adamı bıçakla öldürdüm. Bıçağı yanıma aldım. Adam beni çok yordu. Bıçağı mutfağa koydum ve üzerimi değiştirip uyudum. Sabah uyandığımda Serenay yanımda yoktu. Mutfakta kanlı bıçağa öylece bakıyordu. Allah kahretsin ben onu mutfakta bıraktım. Serenay ayak sesimden benim geldiğimi anlayınca bana korkulu gözlerle döndü. "A-Anıl bu b-bıçak n-ne?" Dedi. "Bu mu akşam eve gelince acıktım da yemeği hazırlarken kestim" diye geçiştirdim. Kahvaltı falan ettik. Saat 4 te evden çıktık. Serenay ın gözleri dolmuştu. Uçağa bindik. Serenay hiç bir zaman yüzüme bakmadı. Uçak harekete geçti. Serenay kıpırdandı çünkü serenay ın yükseklik korkusu vardı. Koltukların yanındaki kol koyma yerine ellerini koydu. Dik oturmaya başladı. Oturduğu yerin karşısındaki koltuğa dikkatlice bakıyordu. Uçak kalkınca müzik çalarına kulaklığını taktı. Kafasını cama koydu bir süre sonra da uyudu.
Serenay ın ağzından :
Anıl ile evden çıktık. Buradan gitmek istemiyordum. İnşallah bir mucize olur da kurtulurum. Havaalanına vardığımızda Anıl yüzünden hemen uçağa bindik. Uçak 15 dk sonra kalktı. Uçak korkum var aslında. Ama belli etmemeye çalıştım. Uçak hareket edince müzik dinlemeye başladım. Kafamı cama koydum ve uyudum. Rüyamda ben bembeyaz ve sapsade bir gelinlik giyiyordum. Hilmicem in üstünde de siyah bir takım elbise bana yaklaştı. Elimden tuttu. Ve nikah masasına gittik. İkimizde "eevveet" diye bağırdık. Anıl geldi. Önce beni sonra da Hilmi yi vurdu. Bağırarak uyandım. Anıl elimden tuttu. "İyiyim" diye geçiştirerek Anıl ın elini elimden çektim. Bir kaç saat sonra vardık. Bir adam geldi. Galiba Türktü. Bizi bir eve bıraktı. Havuzlu ve Bahçeli duvarları toz pembe olan bir ev. Aslında ev çok güzel de evde birlikte kalacağım insan... Eve geçtim. Bugün Amerika ya yeni doğmuştu. Bikinimi giydim. Sabah olduğu için havuza girdim. Saat 5 gibi de yoruldum. Uykuya daldım. Dudağıma iğrenç bir öpücük kondurulmasıyla uyandım. Saat 8 di. "Bugün ilk gün diye bir partiye gideceğiz" dedi Anıl. Anıl arkasında bir şey saklıyordu. Benim meraklı gözlerle ona baktığımı görünce arkasındaki şeyi gösterdi. Elinde siyah kısa bir elbise vardı." Al bunu giy sonra da partiye gideceğiz dedi."Tamam" dedim. Giydim. "Çok güzel olmuşsun" dedi. Teşekkürün ardından Anıl da giyindi. Elimi tuttu. Siyah içi görünmeyen bir arabaya bindik. Parti yerine geldik. İçeriye girmeden magazinciler vardı. Anıl tedirgin görünüyordu. "Anıl bey diziden ayrılınca neler yaptınız?"
"Yeni bir dizi gelecek mi?" "Yanınızdaki bayan kim?" Diye bir sürü soru sordular. Anıl yanıtlamadan bir yandan beni sürükleyerek içeri soktu.Hilmicem in ağzından :
Serenay ı çok merak ettim. Gerçekten nerede olduğunu bilmiyorum. Ya ona bir şey olduysa? Merve ve Murat yanıma geldi. "Yeter yaa belki de o seni bile umursamıyordu seni sevseydi her şekilde gelirdi" dedi Merve. Murat a aklıma gelen yeri söyledim. O da tamam giderim dedi. Ben koltukta otururken Merve yanıma geldi. "Seni çok seviyorum Hilmicem" dedi ve dudağıma yapıştı. Merve yi ittirdim. "Sen ne yapıyorsun yaa" dedim. "Hilmicem seni çok seviyorum" dedi. Oradan uzaklaştım odama gittim. Biraz düşündüm nereye gitmiş olabilir kii? Su içmeye mutfağa doğru ilerlerken magazin programında Serenay ve Anıl ı gördüm. Serenay mutsuz görünüyordu. Spiker gibi olan kişi "Anıl bey ve galiba yeni sevgilisi Amerika da partiye girerken görintülendi" dedi. Prensesim Amerika da mı!!!
Vee bölüm sonuu. Nasıl olmuşş. Lüüttfeen yorum yapın gerçekten yorum geldikçe yazma isteğim çok artıyor. Vote be yorumlarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Misin İlacım
أدب الهواةOnlar bir bebek sayesinde tanıştılar. Hilmicem İntepe Serenay Aktaş Murat Ceylan Merve Oflaz