Komentirajte !
Emma's P.O.V.
Napokon i meni se sreca osmijehnula. Harry izlazi iz bolnice i sve je ok.
Darcy je tu s nama. Zivjet cemo u stanu. Kao sretna porodica. Onakva o kakvoj sam sanjala godinama. Kad sam se zaljubila u cupavca i kad sam dobila svoju malu curicu. Niall i Megg... Oni su vec druga prica. Toliko se vole a toliko svadjaju. To je neka ljubav koja je neobjasnjiva. Stala sam ispred bolnice. Ugasila auto i uputila se ka ulazu u bolnicu.
Harryeva soba iz koje ce uskoro izaci. Primijetila sam kako mjerka medicinsku sestru Blue i ljubomorna sam i previse. Kad god dodjem njemu u posjetu ona je tu. Pa zasto bi me sreca posluzila ovaj put. Ona sjedi na njegovom krevetu i masira ga. Ingeresantan prizor.Harry's P.O.V.
Blue je jako draga cura. Zao mi je sto izlazim iz bolnice no eto.
Masirala me. Ona je fizioterapeut ii jako mi godi njeno prisustvo. Samo da nas Emma ne vidi ovako.
B: A zasto si sa Emmom ?
Ja: Boze Blue imam dijete s njom
B: Sta te to sprjecava?
Ja: Ne znam. Ne zelim ostaviti nju i Darcy same.
B: Daj Harry da je ista bitna bila bi tu. Ostavi i nju i deriste koje mozda nije tvoje i imas me.
Xx: Da mozda bi to bilo najbolje. Evo ti stvari nadam se da ces se brzo spremiti. Neka ti pomogne Blue.
- kad sam se okrenuo vidio sam djevojku s kojom imam nesto najljepse. Ne znam kako je sve cula i zasto sam to rekao ali ne kajem se. Mladost mi je uzela.
Uzeo sam torbu s poda i obukao se. Blue me samo promatala. Izasao sam na hladan zrak i vidio Emmu naslonjenu na auto. Pokusao sam je poljubiti no samo se izmakla. 'Moram pozuriti. Darcy me ceka' klimnuo sam glavom i sjeo u auto. Uvijek ispadam kreten.Emma's P.O.V.
Kako je mogao sve ono reci ? Njegovee me rijeci uzasno pogadjaju. Ali emocije nakon svega ne mogu pokazati. Postala sam imuna na sve.
Dar: Maaaamaaa
Ja: Ljubavi - zagrlila sam je i poljubila u glavu.
Dar: Jesi mi donijela bombone ?
Ja: Da ali mozes ih jesti poslije rucka.
Nakon toga pogled je prebacila na Harrya.
D: Aa tata
H: Reci ?
D: Mogu te zagrliti ?
H: Ovaj... da - nekako je cudno rekao i pogledao u mene
Ja: Darcy pusti Harrya odi se igrati dok spremim rucak. - nasmijala se toliko da su joj se vidjele rupice.
H: Emma sta radis?
Ja: Sta je sad?
H: Zasto si joj ono rekla?
Ja: Ucim dijete da ne trci za osobama koji je ne vole. To je sve
H: Ko je rekao da je ne volim ?
Ja: Cula sam sve. Ne lazi me. Osoba koju zelis ostaviti ne volis. Trpit cu te zbog Darcy. Ne zasluzuje da ovo prezivljava.
H: Emma molim te...- uzeo me za lakat
Ja: Pusti me Harry. Eda sam ostavila zbog tebe. Nasao je novu zbog tebe. Odgajala sam dijete sama tri godine. Aa pogodi zbog tebe. Sad me samo pusti.
Krenula sam prema sobi ali me prekinulo zvono na vratima. Kada sam otvorila imala sam sto vidjeti. Zayn???
Z: Ej Emma ,vratio sam se.VOTE,COMMENT,READ&SHARE
Znam da nije bilo nastavka. Krenem pisati i nesto me prekine. Nadam se da vam se svidja.
Love you all
YOU ARE READING
•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•
FanfictionDa li ce njih dvoje upkos svemu biti zajedno ? Nakon svega sto im se desilo da li ce imati snage probati ponovo ljubav ? Hoce li ona biti gorkog ili slatkog okusa ? Tu ima njegovog ponosa i njenog inata zbog kojeg unistavaju sebe ... Na neki nacin s...