First Rant

20 3 3
                                    

Nu de ten days challenge is afgelopen, moet ik iets anders gaan verzinnen om dit boek te vullen : Ranten!! Dus ik ga het over dingen hebben die ik interessant, irritant en leuk vind.

Grote Fuif
Dilemma dat mij een beetje dwarszit. Bij ons op school houdt de feestcommissie altijd 1 keer per jaar een heel groot feest in de schouwburg van de stad: de Grote Fuif. Daar repeteren veel leerlingen het hele jaar door voor. Het is niet zo'n dansfeest die we bij ons op school elke maand hebben 🎉, maar er worden theaterstukken, dansoptredens, een optreden van de band en nog veel meer opgevoerd. En de schoolband is nou net datgene waar ik t ff over wil hebben. Vorig jaar praatte ik een keer met mijn mentor en die vroeg of ik ook in de schoolband wou. Dat leek me wel leuk, dus ging hij even informeren bij twee derde klassers die in de schoolband zitten. Gesprek gehad met die derdeklassers, en ik moest een paar dingen laten horen. Dus ging ik thuis maar ff aan de slag om even een goede "auditie" neer te zetten. De schoolband doet bij ons niet veel, alleen op de Grote Fuif verzorgen ze een optreden. Als ik in de schoolband wou, moest ik met de band in de kerstvakantie repeteren voor dat feest. Alleen die week in de kerstvakantie gingen wij nou met op vakantie......😭 dat vond ik echt heel jammer want toen kon ik dus ook niet meedoen op dat feest. Natuurlijk ging ik er wel heen om naar alle dingen te kijken. Dit jaar kan ik me ook weer opgeven maar dan krijg ik niet zo heel veel mee van alle andere optredens en die waren vorig jaar heel erg leuk om naar te kijken. En ik vond ook dat de band wel een beetje tegenviel. Dus nu ben ik aan het denken van wat ik nou zal doen: me wel weer opgeven of niet?! Eigenlijk kijk ik liever naar alle optredens, maar als je wel meedoet shine je natuurlijk wel heel erg als je daar dan op dat grote podium staat en dan laat je je klasgenoten ook ff zien wat je allemaal kan (misschien ook een beetje indruk maken op jongens....😂☺️) Ik weet het echt niet maar als jullie misschien een advies hebben dan kom ik er misschien beter uit.

Gigaveelgroteschrijversgroetjes van mij

My life in lettersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu