01.01.1996 ben bu gün doğmuşum. Bu arada ben ırmak. Çok zengin bir ailenin tek kızıyım. Babam selim,çok seviyorum onu o benim ilk aşkım(her kız gibi benimde ilk aşkım babam). Annem göksel ,annemi de babam kadar çoook seviyorum,o benim vazgeçilmez tek varlığım,bitanem.
Şuan cambridge üniversitesinde okuyorum ve 2yıldır beraber olduğum bir sevgilim var,sevdiğim adamın adıda burak benden 4 yaş büyük. Burakla tanışma hikayemiz:
Cambridge üniversitesine Kayıt yaptırmaya gitmiştim. Müdür'ün kapısını çaldım ve kafamı uzattım İçerde 1.90 boyunda, siyah saçlı, beyaz tenli, kaslı, yakışıklı, bir çoçuk vardı. Müdür bey "içeri girin lütfen "dedi. Bende o yakışıklı çocuğun karşısındaki sandalyeye oturdum ve beklemeye başladım. O yakışıklıya bakmamaya çalışıyordum. O yakışıklı gencin işi bitti ve benden önce çıktı 10dk sonra benim işim bitti. Tam okuldan çıkarken beni bekleyen bir yakışıklı vardı. Bu içerkdeki yakışıklıydı.
-merbaba :)
-merhaba :)
-ımmmm şey bi kahve içmeye ne dersin? :)
-seni tanımıyorum ve annem tanımadığım kişilerle konuşmamamı söyledi :D
-
Arabasını işaret etti ve arabaya doğru yürüdük. Kapımı açtı, arabaya bindim. Arabayı sürerken birbirimizin ismini,nerde oturduğumuzu sorduk (vs.) Oxford caddesine gelmiştik arabadan indik ve bir cafe ye girdik. Burak kahve istedi bende kahve istedim. İçip sohbet ettik. Hava kararmıştı biz ise hala sohbet edip bişeyler yiyorduk. Uykum gelmişti kalkalım dedim beni eve bıraktı. Kapının önüne geldik numaralarımızı verdik birbirimize ve eve girdim...