(CONTINUE)
"Kan aku dah cakap nanti kau akan pengsan bila kau tahu. Tapikan nasib baik kau tak pengsankan hehe ehh dahlah jom masuk bilik semula" kata Krystal
"Err kata nak tengok dia?" Sulli berkata dengan nada tidak puashati
"Takpayahlaa. Haa baju kau tu tak payah basuh. Tadi dia yang terlanggar kau" balas Krystal dengan nada selamba. Dia segera memulakan langkah ke kantin dan meninggalkan Sulli dengan keadaan yang terpingga-pingga.
Dengan kantin yang riuh rendah membuatkan Minho menjadi marah dan rimas. Tiba tiba kedengaran suara seseorang perempuan menjerit. Tanpa sempat menoleh tiba - tiba jus oren tersimbah diatas cout nya. Dengan mata yang mencerlung tajam kearah perempuan itu dan mata yang memerah kerana cout itu baru dipakai pada hari pertamanya di Incheon High School.
'Heish takguna punya perempuan! Dia tak kenal ke aku siapa! Sabar Minho sabar! Habis imej kau nanti. Fuhh sabar! Fighiting!' Minho bermonolog bersendirian.
"Arghh mianae mianae" balas perempuan itu sambil megelap cout yang dipakai Minho "Err tadi ada budak mana entah dia tolak saya. Mian miann again" kata Sulli tanpa melihat wajah yang dilanggarnya.
"Heyy kau lagi . Kau ni takda mata ke? Dari tadi kau langgar aku. Haishh dahlah tepi buat semak mata aku jeh!" balas Minho dengan kasar serta menolak Sulli jauh ketepi.
"Err diaa? Kenapa mesti aku yang langgar dia! Aduh macam mana ni mesti dia benci dengan aku." Kata Sulli sambil menarik narik rambutnya yang berwarna coklat keemasan.
Dalam keadaan yang lemah Sulli meluru kearah tandas bagi meredakan kesedihan yang teramat sangat.
"WHATT?! Ada betina langgar you sebelum you masuk ke biey? Oh myy. What she have done to do with you honey?" tangan Hyuna mula mengosok gosok dada Minho bagi menhilangkan kemarahannya. Dengan pakaian yang menjolok mata setiap pemuda yang melihatnya pasti tergoda, baju yang sendat hingga menampakkan lurah dadanya membuatkan Minho tidak keruan. Tambahan lagi, Hyuna yang masih berpeluh selepas bermain bola jarring di Incheon High School.
"I'm okay darling, Don't worry okay. You yang ajak I masuk sekolah ni dah cukup bagus dapat sentiasa berdamping dengan si cantik I. I dah bosan dengan dunia luar tu. I nak hidup dengan you je ok honey?" balas Minho sambil mencium ubun ubun Hyuna sambil ketawa manja. "Malam ni you free? I nak you ada temankan I honey. I penat shooting sana sini" kata Hyuna hanya dibalas anggukkan daripada Minho.
Dada Sulli mula berombak kencang selepas terdengar perbualan Minho dan Hyuna di belakang bangunan tandas yang dimasukinya. "Ya Tuhan. Dugaan apa ini?" sambil mengesat air mata yang mengalir deras. Dengan tenaga yang berbaki dia tangkas bangun untuk ke asramanya. Krystal yang sedang menikmati kimchi, tibatiba tersedak akibat melihat sahabat baiknya tidak bertenaga.
YOU ARE READING
You're My Sunshine (Minho SHINee & Sulli F(x)
Fanfiction“Heyy kau lagi . Kau ni takda mata ke? Dari tadi kau langgar aku. Haishh dahlah tepi buat semak mata aku jeh!” balas Minho dengan kasar serta menolak Sulli jauh ketepi. “Err diaa? Kenapa mesti aku yang langgar dia! Aduh macam mana ni mesti dia benc...