(COUNTINUE)
"Kau okay ke tak ni Llie? Lama betul kau pengsan tadi. Nasib aku tak mati tersedak kimchi tengok keadaan kau. Haih kalau tak, mesti masuk berita 'Pelajar Incheon HighSchool Maut akibat tersedak Kimchi' popular aku nanti tau" kata Krystal sambil gelak kuat. "Kau dah mati macamna kau boleh popular?" tibatiba balas Sulli dengan nada hambar.
"Eh? Ye tak ye juga kan. HAHAHAHAHA... Apalah aku ni. Erm okay, sekarang ni aku nak tanya. Kau kenapa tadi? Sampai pengsan terkejut aku"
"Krys.. kenapa aku takpernah tahu dia selamani dengan perempuan tu?" balas Sulli
"Huh? Dia? Siapa dia? Perempuan mana pulak ni?" jawab Krystal dengan nada pelik.
"Kau ni lembab lah! Hm, Minho dengan Hyuna. Selamani aku sentiasa follow issue semasa diorang. Tapi macamna diorang boleh? Arghhhhh!!!" jerit Sulli sambil membaling bantalnya ke dinding.
"Uish lek lekk.. sabar beb. Kenapa sebenarnya? Hyuna dengan Minho bercinta? Tu maksud kau? Aku pun terkejut sebenarnya ni. Mana kau tahu? Ke rumours je ni?"
"Otak kau rumours. Aarghh depan mata aku je" bentak Sulli namun Krys sudah lali dengan perangai manja Sulli. "Okay okay. Kau cerita, aku dengar"
Satu demi satu begitu tekun Krystal mendengar adakalanya terkejut hingga ternganga. Begitulah perangai Krystal si gadis lincah.
Malam pada hari tersebut, kedengaran begitu lincah gadis dan pemuda kota menari hingga bercumbu cumbuan bagai dirasuk syaitan. Tidak ketinggalan juga sepasang merpati sejoli yang asyik berpeluk pelukan di bilik VVIP hanya tetamu penting sahaja dibenarkan masuk kedalam sesekali bibir Minho berjaya dirakus Hyuna. Hyuna mengenakan pakaian yang cukup sendat paras peha menampakkan pehanya yang putih gebu, bahagian hadapan bajunya seperti kebiasaan terbelah tujuan menarik minat Minho hingga ke katil.
Sesekali ada juga, Minho hampir mencumbui Hyuna namun ditolak manja oleh Hyuna "Hey sayang, dekat sini takboleh. Ramai orang nampak. Jom ikut I?" balas Hyuna sambil merangkul leher Minho yang sedang mabuk setelah minum minuman yang dicampur oleh Hyuna.
"I takboleh buat macamtu honey. You hanya penghibur I tak sesuai untuk dibawa ke katil sayang" balas lembut dari Minho
'Hishh jantan ni aku dah tak tahan nak kan dia. Boleh pula dia berdolak dalik dengan aku. Haa I have the best idea' Hyuna bermonolog sendiri.
"Oh my god!" sayang! Ada orang cuba nak memperkosa I. Sampaihati you biarkan I macamni. Please honey wakeup! HELP ME!" jerit Hyuna
YOU ARE READING
You're My Sunshine (Minho SHINee & Sulli F(x)
Fanfiction“Heyy kau lagi . Kau ni takda mata ke? Dari tadi kau langgar aku. Haishh dahlah tepi buat semak mata aku jeh!” balas Minho dengan kasar serta menolak Sulli jauh ketepi. “Err diaa? Kenapa mesti aku yang langgar dia! Aduh macam mana ni mesti dia benc...