Part 5

210 12 0
                                    

(CONTINUE)

"Sayang? You okay tak? Kepala I pening sangat. Ya Tuhan. Mari I hantar you dekat bilik" kata Minho sambil memegang kepalanya yang sakit terlampau sangat setelah melihat kecederaan yang dialami oleh Hyuna. Perlahan lahan Hyuna dipapah oleh Minho, sesekali jelingan kepuasan dilakukan oleh Hyuna ketika berlalu ke kamar berhampiran kelab REVOX'S di tengah Bandar Gangnam.

"Hish. aku rasa taksedap hati lah. Apa mereka tengah buat ye sekarang? Apa aku perlu buat ni. Arghhh!" jerit Sulli sambil meraup rambut ikalnya hingga menjadi kusut

"Apa ni Llie kau tidur lah. Dah malamni. Tension aku tau, biarlah diorang. Diorang dah besar. Kalau kau stress sgt. Cer tengok weibo Minho. Kut kut tengah bahagia bersama tersayang" jawab Kyrstal tanpa membuka mata.

"Erm aku lupa pula ada weibo. Kejap ye nak spotcheck Hyuna dan Minho punya. Ehhhh wait wait! What the hell is this!! ARGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Aku takboleh terima gambar ni. Ya Tuhan. Kenapa dia ditakdirkan masuk sekolah ini! Kryst!!"

"Apa lagi Sulli. Aku nak tidur ni. Hahhhhh?!!!! What!"

Sambungan Di Kelab REVOX'S

Minho dibaringkan keatas katil lalu camera turut diactivekan di atas almari.

Hyuna membuka satu persatu pakaian minho lalu bibirnya perlahan lahan menyentuh telinga, dada dan tangan nya menari nari disekitar badan Minho agar Minho keghairahan sehingga tersedar.

"Sayang.., u dah sedar? Kejap ye I nak pergi toilet. I ada suprises untuk u" Minho hanya membalas dengan anggukkann.

Didalam fikiran Minho Cuma terfikir tentang gadis si rambut emas. Tidak dia ketahui mengapa dia terfikir. 'Takpalah, harini je aku nak enjoy puas puas dengan Hyuna. Pening dengan dunia hiburan. Show sana sini. Sumpah serabut' monolog sendiri.

"Honey lama lagi ke u dalam toilet tu. I taksabar dengan suprises u tu. I bangun ni..." langkah minho dihayunkan ke toilet.

Tukk tukk.. kedengaran pintu dibuka oleh Hyuna

"Ohh damnnnn.. You're so gorgeous sayangg.. I want you so badly" terus Minho menolak kamar mandi hingga menampakkan Hyuna sedang basah akibat sedang mandi.

Perlahan lahan Hyuna menutup bahagian badannya yang terdedah dengan tuala singkat paras peha yang mencairkan segala nafsu lelaki yang sungguh memberahikan.


You're My Sunshine (Minho SHINee & Sulli F(x)Where stories live. Discover now