Part 6

239 15 0
                                    

(CONTINUE)

Minho segara menolak Hyuna keatas katil kerana dimindanya cuma terfikir gadis dihadapannya ialah si gadis rambut emas.

Tiba-tiba nada dering daripada BoyGroup kumpulannya SHINee mula kedengaran.

'Ohhhh shit! Ada je gangguan!' keluh Hyuna "Sayang, u silentlah phone u tu. Menggangu je" rengeknya

"Kejap ye sayang, I nak answers penting ni dari manager I"

"Hello En Shuen, Hahhhh?!!! What the hell is this! Arghhhhh my headdd! Ambil saya En Shuen.. pls help me.. REVOX... tutttttt" pandangannya mula kabur dan tergamam apabila Hyuna mematikan panggilannya.

"Heiii betina! Kau rupanya! Aduhhh! Sial betul! Kan aku dan kata aku taknakkkk.........." Tidak sempat berkata tiba tiba kepalanya diketuk Hyuna dari belakang.

OFFICE SHINee

"Onew, Kenapa Minho jadi seperti itu! Ya Tuhannn! Ini akan menjejaskan imej group kita. Aku rasa ada tak kena ni. Kita kenal siapa Minho. Dia tidak akan lakukan perkara sedemekian rupa. Lihatlahh weibonya tidak active selepas dia larikan dari sini. Kira kira dalam 3 minggu. Ini pun ada fans kita ada mention nama kita semua dekat weibo perempuan tu" Kata JoungHyun

"Itu lah hyung pelikk. Dia mana pernah buat perangai. Hyung rasa nak pergi cari dia lah. Gaiss! Hyung nak keluar cari member kita tu. Siapa nak ikut? Mana tahu jumpa sesuatu" kata Onew yang merupakan ketua SHINee.

"Tadi aku dengar En Shuen kata Minho sempat kata "tolong ambil dia dekat Revox.." pastu tailan putus then dia sempat jerit kata kepala dia sakit. Korang rasa dia dekat mana?" fikir Key sendirian "Wehh mana korang?!! Tadi ada ni dah hilang" jerit Key apabila melihat kesemuanya lesap.

"Woi Key ppalli!! Ambil mask kitorang dan Minho sekali. Kau ni lembab lah kau kata Minho dekat Revox's Club." Jerit salah sorang daripada SHINee.

"Hahhh? Apa? Ok ok .." jawab Key terpinga 'sejak bila aku kata dekat Revox's Club? Ke aku nyayuk ni' ngomel Key sindirian sambil berlari anak menuju ke garaj.

"En. Shuen kami pergi dulu. Jangan risau. Semua akan selamat" jerit Taemin dari luar.

Perjalanan mereka sungguh sunyi tanpa suara malah radio juga tidak dihidupkan kerana kerisauan yang melampau.

"Aku tak kata pun dengan Revox's club... erm aku kata kat revox's je tapi taksempat nak habiskan ayat" tibaatiba Key bersuara dari belakang. Hanya bunyi angin lalu tidak menghiraukan Key mengomel sendiri.


You're My Sunshine (Minho SHINee & Sulli F(x)Where stories live. Discover now