Go Home - 1. díl

1.1K 44 5
                                    

18. září 2011

,,Hotovo Emy, můžeme vyrazit!'' promluvila jsem, a vešla do pokoje Emy. Ta ještě hledala oblečení ve svém šatníku a nebyla připravená.

,,Emy, za chvilku tu budou a ty nejsi připravená!'' řekla jsem ji a ona se na mně podívala omluvným výrazem.

,,Když já nevím, co si mám vzít, Kate.'' ukázala ke svojí šatní skříni.

,,Pojď, pomůžu ti něco vybrat, ale musíme být opravdu rychlé.'' udělala jsem několik kroků a začala jsem ze skříně vytahovat kusy oblečení. Dnes se totiž u našich sousedů má konat narozeninová oslava.

Mé šaty byly jednoduché a jejich barva byla fialová s černým pruhem kolem pasu. Moje dlouhé, rovné vlasy jsem nechala přirozeně rozpuštěné. Byla jsem tedy hotová za 15 minut, ale s Emy to vypadalo na dlouho. Zazvonil zvonek, a Emy stále nebyla připravená.

,,Jdu otevřít a ty mezitím pohni kostrou.'' řekla jsem a běžela ke dveřím. Člověk za dveřmi byl opravdu nevrlý a zazvonil ještě jednou. Když jsem uchopila kliku a otevřela tak za dveřmi stál Niall a Mike.

,,Zdravím, pánové musím vás však požádat o chvíli strpení, protože Emy to trvá déle, než jsem předpokládala.'' řekla jsem jim na uvítanou.

,,V pořádku.'' řekl Mike a usmál se. Byl to přítel Emy, už spolu chodili dva týdny, což je na Emy rekord. A já? Já už celé 2 roky byla bezhlavě zamilovaná do Nialla on však netušil vůbec nic. Poznali jsme se hned první den, když jsem se v 19ti přistěhovala do Irska a od té doby jsou z nás nerozluční přátelé. Už jsou to čtyři roky, ale připadá mi to jako by, jsme se potkali teprve včera.

,,Páni Kate, moc ti to sluší.'' pronesl Niall a sladce se na mě usmál.

,,Děkuju.'' oplatila jsem mu úsměv. Při pohledu na Mikea, který na sobě měl motýlka a sako se prostě nedalo nesmát.

,,Čemu se směješ?'' otázal se s úšklebkem Niall.

,,Ale ničemu.'' odvětila. Po dlouhém čekání se konečně objevila i Emy.

Oslava byla opravdu skvělá. Všichni jsme se skvěle bavili. Niallův táta slavil kulatiny tedy 50té narozeniny. Byl to milý a velmi vtipný pán. Svého syna nadevše miloval a mohly jste to vypozorovat i z jejich vztahu.

A tehdy se to stalo. Když jsme se všichni postavili kolem kulatého stolu a pan Horan začal, krájel dort, najednou se prudce chytil za srdce. Nejdříve to vypadalo, že se mu udělalo jenom nevolno, ale následně i omdlel. Ihned jsme volali záchranku. Když ho však převezli do nemocnice, bylo pozdě.

Niallovi a jeho matce oznámili, že zemřel na infarkt. Oba dva se úplně sesypaly. A tehdy to vše začalo. Niall se velmi rozzuřil a přestal se ovládat z nemocnice poté, vyběhl a nasedl do svého auta, otočil klíčem v zapalování a odjel pryč.

Dlouhou dobu se nikomu z nás neozval. Snažili jsme se mu dovolat na mobil, psali jsme mu zprávy, zanechávali mi hlasové zprávy, ale bez jakékoli odezvy. Dny plynuly a Niall se nezavolal ani za týden, ani za měsíc. Niallova matka ztratila manžela a nyní i syna.

2. května 2012

Tento den jsme byli s Emy u paní Horanové. Učila nás, jak se dělají koláčky podle jejich starého rodinného receptu. Zrovna jsme je plnily tvarohem, když zazvonil zvonek.

,,Půjdu otevřít, a vy to mezitím dodělejte.'' odvětila paní Horanová a odběhla ke dveřím. Najednou jsem, ale z vedlejší místnosti uslyšela výkřik. S Emy jsme si vyměnily pohledy a utíkaly jsme se podívat, co se dělo.

Ve dveřích stála paní Horanová v objetí svého ztraceného syna a plakala.

,,Mami prosím, přestaň plakat, jsem živý a zdravý.'' šeptal ji do ucha, a poté se na mě podíval. Rozběhla jsem se k němu a on mě chytil do náruče a objal mě. ,,Nialle!'' vzlykala jsem.

,,Kate tak moc jsi mi chyběla.'' řekl a pevně mě objímal. V tom už se k nám přidala i Emy a všichni čtyři jsme dojetím plakali.

Konečně jsme se pustili a zhluboka nadechli, Niall ukázal k autu a v tom okamžiku se otevřely dveře spolujezdce. Z auta vystoupila krásná černovláska v bílých mini šatičkách a lodičkách a pomalu přišla k Niallovi, který ji chytil kolem pasu a políbil ji. Pak se podíval na svojí mámu a řekl: ,,Mami, tohle je Rebeka, moje snoubenka.'' oznámil s úsměvem.


Go Home [Niall Horan, CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat