Ήταν ένα κρύο βράδυ και ο Τέντυ καθόταν έξω στην αυλή του σπιτιού του καθώς έβλεπε τα αστέρια να πέφτουν.εκινη την νύχτα δεν κημηθηκε ειχαι ένα κακό προεσθημα πως κάτι θα συμβεί όταν ο ήλιος ανετηλε πήγε στο αγαπημένο του σημείο στον κήπο ενώς σχολείου όπου ήταν καθηγητής μαζί του εργαζόταν η Εβα ήταν φιλόλογος. ήταν η κόρη της δασκάλας που μου έκανε στην πέμπτη Δημοτικού η κυρία τεμπουρ .η κόρη της φαινόταν ήρεμος άνθρωπος ή έτσι νωμιζα ώσπου ένα βράδυ την είδα ναι την είδα να πηγενει σε στειπριτζαδικο εμή να αφονος η Εβα σε τέτοιο μαγαζί μπήκα μέσα.καθώς περπατούσα πάτησα ένα πετραδακι ήταν κάτι το ασήμαντο. Μπήκα στα απωδιτιρια των ανδρών εκεί προσπαθούσα να βρω το κορίτσι βγήκα από το μαγαζί και πήγα σπίτι να κιμιθω .Η Εβα μου άρεσε από τότε που ήμουν μικρός τη νύχτα ονειρεύτηκα ότι παντρεβομασταν το πιο ωραίο όνειρο. Ωσπου όλα σταμάτησαν όταν κτηπησε το ξηπνητιρη την επωμενη μερα δεν πήγα στο πανεπιστήμιο πήγα στο σπίτι της αγαπημένης μου δασκάλας που με έκανε να γελάο όταν έφτασα σπίτι χτύπησα 3 φωρες την πόρτα ήθελα να πω στην δασκάλα μου τη κανει και που πάει η κόρη της. Αλλά μου άρεσε η Εβα δεν ήξερα αν πήγενα να κάνω το σωστό σκεφτόμουν πως αν δεν της το πω δεν θα μου ξαναμιλήσει αλλά της το είπα της είπα τα πάντα ε κινεί με οδήγησε στο κήπο της και μου ειπαι <<είσαι το καλήτερο παιδί που είχα στην τάξη πάντα σε εμπιστεύομουν σε αυτό το παγκάκι που καθόμαστε καθησα και σκέφτηκα για σένα γιατί ήσουν τόσο αμιλιτος >>πήγαμε στο βάθος στου κήπου και μου ειπα<<είσαι τα πάντα για μένα η νύχτα η μέρα το φως το σκοτάδι>>.<<μα γιατί μου τα λες όλα αυτά τι σημβενει>>.<<σε αγάπησα πιο πόλη από την κορη μου η κόρη μου κάνει του κεφαλιού της>>.καθομασταν στο παγκάκι , με κράτησε από τι χέρι και μου ειπαι <<θα είσαι πάντα για μένα το καλήτερο παιδι>>και αρχήσε να σταματάει η αναπνοή της .Το χέρι της πάγωσε με κηταξε .Την τελευταία στιγμη σταμάτησε η καρδιά της και πέθανε αρχησα να κλάιω έκλεγα όσο πιο Δήνατα μπωρουσα ήρθαν πάρα πόλοι στην κηδεία της ρωτούσα σηνεχεία απεγνωσμένα <<πέθανε πέθανε γιατί γιατιιιιιι πέθανε οοοοριστηκα>>;όλοι πρωσπαθουσαννα με ηρεμήσουν αλλά τίποτα .
Κάθε Παρασκευή κενουριο κεφαλαιο απλά είπα να πρωχορίσω λίγο τώρα επίδει βαριόμουν!!!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mr.tompson
ЮморΜΙΑ ΔΑΣΚΆΛΑ ΔΕΝ ΣΥΜΠΑΘΟΥΣΕ ΚΑΘΌΛΟΥ ΈΝΑ ΜΑΘΗΤΗ ΤΗ ΏΣΠΟΥ ΈΜΑΘΕ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ...